hoe kijg ik een hond/puppy van mijn ouders?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marith666

hoe kijg ik een hond/puppy van mijn ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 19:03

hoi,
ik wil heeeeeeeeel graag een hond. mijn moeder houd ontzettend veel van honden. mijn vader is een mindere hond liefhebber. maar toch wil ik heel graag een lieven hond. ik had vroeger 2 hele lieve katjes. helaas zijn die overleden aan suikerziekte en kanker. ;( :( |( de eerste ( Henkie) is 3 jaar geleden ingeslapen. de andere ( Arie) is vorige zomer ingeslapen. ik mis ze ontzettend veel, misschien vinden sommige het een beetje raar dat ik dan nu om een hond zeur. ik wil daarom de komende 5 jaar geen kat ( ik heb dan het gevoel dat ik ze meteen vervang). ik wil een lieve leuke puppy/hond, en er voor zorgen dat mijn ouders er net zo veel plezier van hebben als ik+Mijn zus. ik zal dat hondje zelf uitlaten.
hebben jullie een idee hoe ik ze overhaal 9 mijn vader dan)?

Maartje :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:05

Je topic hoort op JH, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.
Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.