HH Harry's Horse challenge navy cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chilld

HH Harry's Horse challenge navy cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 20:46

Omdat ik over 2 weken weer eens de ring in ga, ben ik nu natuurlijk al bezig met het gehele voorkomen.
En dan vooral nog; mijn eigen voorkomen.
Ik heb namelijk de nieuwe hh challenge navy cap welke hartstikke blauw met bruine accenten is, in tegenstelling tot de rest van mijn zwart- wit wedstrijd tenue... :')

Nu is mijn vraag, zijn er meerdere met de challenge navy cap? Zo ja, wat voor tenue heb jij op wedstrijd (dressuur) en dan met name: is er een mooi bijpassend navy jasje bij deze cap?
Ik kan hem tot nu toe nog niet vinden -O-

Maak me blij!

Regendans

Re: HH Harry's Horse challenge navy cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:47

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:58

Waarom schaf je niet een zwarte uitvoering van deze cap aan voor de wedstrijden?
Lijkt me makkelijker dan een gelijkkleurig blauw jasje!

chilld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 21:00

noorhermans1 schreef:

Bedankt, dat forum was mij reeds bekend :j Heb al bijna alle pagina's doorgespit, maar ik heb nog niet echt de kleur gevonden in een jasje, passend bij deze hh cap. Dus vandaar de specifieke vraag aan andere "navy- cappers" :P ?

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:02

en je cap meenemen naar de winkel?

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:04

chilld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 21:08

Biskwie schreef:
Waarom schaf je niet een zwarte uitvoering van deze cap aan voor de wedstrijden?
Lijkt me makkelijker dan een gelijkkleurig blauw jasje!

Haha dat had zeker makkelijker geweest. Maar terwijl ik deze cap kocht waren er nog geen start plannen... en ik moet toegeven dat ik het eigenlijk wel toffer vind om in het blauw verder te gaan :)

Eerste ruitersportzaak had niets bijpassends, dacht laat ik het dan hier proberen. Maar wellicht heb ik bij de volgende wat meer succes.

@skyliner... jasje, Wauw! Prijs... auw :')

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:08

Misschien het Saint Tropez jasje van Harry's Horse?
Of die van Spooks, is zeer gelijkaardig maar wel wat duurder :) (kwaliteit van Spooks is ook beter dan de HH, wat logisch is)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:15

het saint tropez jasje heeft een roze kant, staat denk ik niet mooi...

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:38

Mwoa, als je dan ergens anders nog voor een klein roze accentje zorgt, vind ik het niet storend :)

chilld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 22:34

Die st tropez ga ik eens in de winkel opzoeken! Ben erg benieuwd naar de kleur (en het roze randje). Bedankt voor de tips :)

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:36

Ik heb die cap ook, en de pikeur nenita er bij. Het kleurt niet helemaal, maar ik vind het niet misstaan. En ik rijd wel met zwart tuig, maar met een wit dekje met donkerblauw biesje(kleur van de cap) en mijn blauwe lipica laarzen zijn in de maak. :D
Die hebben dan een houtlookzool zodat het bruin van de cap daar weer bij past. Ik heb trouwens die HH st. tropez ook aangehad, nou als je een beetje een smalle taille heb zit die niet mooi.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:05

Ik heb dezelfde cap! Maar ja, ik rij geen wedstrijden. :o

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:43

Kijk ook eens in de 'gewone' winkels, daar kun je ook jasjes kopen van niet-paardenmerken en het ziet er net zo netjes uit én het is vaak goedkoper.

chilld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 12:30

De st. Tropez van hh ga ik er toch maar eens bijhouden morgen. Helemaal nu ik lees dat hij ook geschikt is voor "minder smalle tailles". Als die niets is ga ik inderdaad eens gewone colberts opzoeken! Niet over nagedacht. Het zal in prijs inderdaad enorm schelen!

chilld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 12:32

xJess schreef:
Ik heb die cap ook, en de pikeur nenita er bij. Het kleurt niet helemaal, maar ik vind het niet misstaan. En ik rijd wel met zwart tuig, maar met een wit dekje met donkerblauw biesje(kleur van de cap) en mijn blauwe lipica laarzen zijn in de maak. :D
Die hebben dan een houtlookzool zodat het bruin van de cap daar weer bij past. Ik heb trouwens die HH st. tropez ook aangehad, nou als je een beetje een smalle taille heb zit die niet mooi.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar jouw complete outfit dan straks. Je laarzen klinken echt heel tof :j foto!

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 17:32

Haha dankjewel! Als ik er aan denk komt er wel een foto in het bijzondere wedstrijdtenue topic. :D

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:19

Ik heb de St tropez navy gekocht met roze bies en deze cap van Harry's Horse. Staan mooi bij elkaar.
Weet iemand welk wedstrijdblousje dezelfde kleur is als de bies van de rijjas? En zoek een dekje in het wit met die kleur in de randen (navy/hardroze)