[PG] Indy engels volbloed x tinker merrie vosbont +- 11 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

twinducklin

[PG] Indy engels volbloed x tinker merrie vosbont +- 11 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 15:46

Ik ben op zoek naar de merrie van mijn veulen, heette toen Indy Heb haar een tijdje op stal gehad toen mijn ruin nog veulen was, ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Ze zal nu +-11 jaar moeten zijn, vosbont. Was nog groen toen, alleen een zadeltje opgelegen. Was toen der tijd erg bang voor traktors ( die aanstonden ). Heb haar 5,5 jaar geleden terug gebracht naar haar eigenaar in made ( Noord - Brabant ) ( nadat veulen afgespeend was) en heb gehoord dat ze toen verkocht is. Wie kent deze merrie en weet hoe het met haar gaat?

Gaat om beide foto's om de merrie, niet het veulen.
Afbeelding

Afbeelding

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 13:38

Oud topic maar heb wel info.

De oude eigenaresse S. (ze was van haar dochter) waar jij jou veulen gekocht hebt is een vriendin en stalgenoot van mij, toen en nu nog steeds.

Ik ken jou paardje dus ook een beetje en was de eerste die hem zag, kwam op stal om te voeren en daar stond meneer nog kletsnat naast zijn mama.

S.heeft haar inderdaad verkocht een paar maandjes nadat ze terug is gekomen van jou toen jou veulen oud genoeg was.

Ik weet dat ze nog steeds contact hebben zowel S. als haar dochter met degene die Indy nu heeft, ik weet eigenlijk niet precies van wie ze nu is, maar volgens mij staat ze nog steeds in Den Hout op een stal en is ze nog steeds van dezelfde eigenaar nadat S. haar verkocht heeft.

Als je nog steeds zoekende bent kan ik weleens navraag doen bij S. of dochter.