Enjoy the challange in beesd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cheese85

Enjoy the challange in beesd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 16:26

Goedemiddag allemaal,

Ik heb al vaker op jullie forum gekeken maar nu ook echt een account aangemaakt.
Omdat ik benieuwd ben naar het volgende..

Het lijkt mij leuk om eens een keer mee te doen aan een georganiseerde buitenrit.
Nu zag ik dat er binnenkort (29 juni) op Marienwaard in Beesd zo'n rit georganiseerd wordt. Aangezien dit redelijk in de buurt is zit ik er over te denken om hieraan mee te doen..

Gaan er nog meer mensen?
Heeft iemand hier ervaring met dit soort ritten?
En kent iemand het gebied?

Ik rij wel vaker zelf buiten maar nog niet eerder van dit soort routes.

Ik zou best wel 20 km willen doen ik denk dat mijn paard dat ook wel kan al weet ik nog niet of ik de hindernissen onderweg ga nemen..

Annemeik

Re: Enjoy the challange in beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:32

Erg interessant! Ik heb wat op de site van de paardenheerlijkheid gekeken, maar die organiseren het denk ik niet? Ik kon er namelijk niets over vinden.

Hoe vaak rij je normaal buiten en hoe lang? 20 km is op zich niet echt heel zwaar, hangt er vanaf wat je onderweg allemaal tegenkomt.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:34

Ik had het al gevonden, maar ziet er heel goed uit. Ik ga ook even overleggen met mijn man over meedoen.

Cheese85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 16:45

Ik had het gevonden op de site van enjoy the ride. Het wordt inderdaad georganiseerd door de paardenheerlijkheid. Ik rij meestal een rondje van een anderhalf uur. Maar ik ben ook wel een beetje een mooi weer ruiter;) ik denk dat ik gemiddeld wel om de week buiten kom.

Als het dan net zo zonnig is als vandaag lijkt het me echt lekker.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:05

Ik doe mee :)
20 km is niet zo veel hoor. Bij de meeste Enjoy the ride ritten (ETR's) kun je kiezen tussen ca 15 km of ca 25-30 km. Ik heb de lange afstand enkele keren gedaan, dat is heel goed te doen.

Enjoy the Challenge leek me wel wat. We houden van buitenrijden, maar ook van crosshindernissen springen en hard gaan.

Je kunt de hindernissen gewoon overslaan als je wilt. Ik spring ze dus wel en rijd ook op tijd (challenge). Doe je dat niet is het meer zoals een gewone ETR. Dat is ook heel leuk hoor :j

Ik ben er nog nooit geweest, maar het schijnt wel een mooi gebied te zijn.

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 00:31

Ow klinkt leuk en vlakbij, ga dit in de gate houden!

Cheese85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 14:25

Wat leuk dat er meer mensen zijn die mee gaan doen/ dit van plan zijn. Ik ben erg benieuwd ook naar het gebied. Ik heb al even op Google gekeken en hoop echt dat we ook door de uiterwaarden gaan (dat hoort er toch ook nog bij?).

Ook nog iemand die bekend is met het gebied?

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:09

Ja ik ken het wel, paar dagen terug nog een lange buitenrit gemaakt. De uitenwaarden horen er inderdaad bij en neem aan dat daar ook gereden gaat worden. Het is niet een heel groot bos maar als er een mooie route gemaakt is dan is erg leuk om te rijden. Afwisseling tussen bos, boomgaarden, weilanden en dijkjes.

juulsoraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:02

was erg leuk heb mee gereden!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:09

Ik vond het ook heel geslaagd!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:10

Zijn er foto's?