Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik vind met zitvlak nu een stuk fijner zitten. Joukje_04 schreef:Vroeger had ik altijd rijbroeken zonder, want ik had wel gehoord dat als je eenmaal met zitvlak hebt, je niet meer zonder kunt. Dat is ook zoIk vind met zitvlak nu een stuk fijner zitten.
upendo schreef:Ik heb zowel met als zonder leren zitvlak, maar met leer zit ik net wat stiller in m'n zadel.
Leer en kunststof maakt in mijn ogen niet zo heel veel verschil, ik heb beiden, maar het gaat naar mijn idee meer om de 'stroevigheid'.
HBZ schreef:Ik heb de neiging om naar voren te glijden in mijn zadel ( dit zadel is sowieso niet goed voor mijn, omdat ik last krijg van mijn kruis) Ik ben aan het zoeken naar een ander zadel alleen valt dit nog niet mee. Veel zadels geprobeerd maar overal hetzelfde probleem.
HBZ schreef:Joukje_04 schreef:Vroeger had ik altijd rijbroeken zonder, want ik had wel gehoord dat als je eenmaal met zitvlak hebt, je niet meer zonder kunt. Dat is ook zoIk vind met zitvlak nu een stuk fijner zitten.
Maar wat vind je dan het veschil, waarom wil je niet meer terug naar de rijbroeken zonder zitvlak?