Kuitmaat rijlaarzen 3cm te klein

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lauhraa

Kuitmaat rijlaarzen 3cm te klein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 21:07

Hoi Bokkers,

Ik heb de Petrie Olympic rijlaarzen met een rits aan de voorkant. Helaas is de kuitmaat van mijn laarzen 3 cm te klein en krijg ik de rits maar half dicht :(.
Ik dacht er zelf aan om de laarzen naar een schoenmaker/laarzenmaker te brengen om er een stukje elastiek tussen te zetten. Heeft een van jullie hier ervaring mee en weten jullie een goede schoenmaker/laarzenmaker in de omgeving Noord-Holland?

x

Myca

Re: Kuitmaat rijlaarzen 3cm te klein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:09

Drie centimeters kuitmaat overbruggen is echt heel veel. Kan je je laarzen niet meer inruilen?
Ik denk dat het niet mooi gaat worden als je ze laat aanpassen.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 23:22

Als het 1 cm was geweest dan kon het denk ik nog wel, maar 3cm...daar word je laars niet veel mooier op. :n

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 08:35

Persoonlijk zou ik de laarzen verkopen en andere aanschaffen, ook al heb je een kundige schoenmaker, 3cm is heel veel en kan eigenlijk niet mooi opgelost worden.

Als je het echt wil dan zou ik de laarzen naar een dealer van Petri brengen en vragen wat de mogelijkheden zijn.

Flame_Flowe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:06

zoals ook al gezegd word, 3cm is best veel ik zou de laarzen ook verkopen en andere kopen die een iets grotere kuitmaat hebben