BR Phoenix

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnoukNijhuis

BR Phoenix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 20:49

heeft iemand hier de BR Phoenix? ik wil hem graag kopen maar wil even een paar dingen weten..
1. hoe valt hij?
2. hoe zit hij? (ventilatie, comfort enz.)
3. waar heb je hem gekocht? en hoeveel kostte hij?
x

EJV

Re: BR Phoenix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:35

Ik heb hem.

Hij valt klein, ik heb hem een of twee maten groter als mijn oude cap, maar die kan natuurlijk ook weer groot vallen.
Hij zit lekker maar ventileert niet goed vind ik. Ik heb pas ook een BR Zenith erbij genomen en die ventileerd vele malen beter. Ik heb hem gekocht bij van Rijs in zevenhuizen voor €70 of €75,-, hij moest toen wel besteld worden.

Ik ben alleen met beide cappen niet blij, want ze staan me allebei niet echt vind ik... Ik ben dus aan het overwegen om ze allebei te verkopen.

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:57

Ik heb hem ook toen bij ej gekocht voor 77 euro
Toen ik hem kocht moest ik een grotere cap, dus ik weet niet hoe hij valt. kwa comfort vind ik hem erg lekker zitten! eerst dacht ik dat ik last zou hebben van de leren bandjes maar dat valt mee. Alleen ventileerd hij niet super. helaas

Overigens zou ik heb wel passen bij de ene valt hij beter als bij de anderen!

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 13:26

Ik ben ook wel weg van de BR Phoenix en zou hem graag in het echt willen zien en willen passen.
Weet één van jullie toevallig ook waar je deze in de buurt van Rotterdam zou kunnen halen ?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:22

Ik heb hem ook, en bij mij viel hij groot. Ik heb hem 2 maten kleiner moeten kopen als mijn kavalkade cap. Hij zit me goed, wel heel anders als de kavalkade. Voor mijn gevoel valt de kavalkade lager als de BR. Hij ventileert niet geweldig, maar er zitten ook niet echt ventilatie stukken is. Ikzelf mis dat niet, ik hoef geen wind in mijn cap..

Ik heb hem gekocht bij Epplejeck. Wat hij kostte weet ik niet precies meer.

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:39

xxjamiexx schreef:
Ik ben ook wel weg van de BR Phoenix en zou hem graag in het echt willen zien en willen passen.
Weet één van jullie toevallig ook waar je deze in de buurt van Rotterdam zou kunnen halen ?

Weet iemand anders welke maat ik wss moet nemen als ik van de hh pro cap maat 55 heb en van de hh challenge xs/s ?
Anders bestel ik hem namelijk in een maat.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:05

Ik heb van de HH Pro croco 56 en van de br phoenix ook 56 :).