DVDs waar ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sasja0705

DVDs waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 12:01

Geen idee of het hier goed staat, als niet , dan aub verplaatsen:-)

Ik ben op zoek naar "paarden"dvds, met name van Claus en Natalie Penquitt.
Iemand een idee, waar ik ze in Nederland kan bestellen ? OP Amazon.de en Ebay heb ik ze gevonden ( maar heb geen credit-card of Paypal ), ben alleen niet zo weg van Ebay.
N tijd geleden heeft iemand op mp dvds aangeboden - voor een heel zacht prijsje ( de prijs maakt mij niets uit, daar gaat het niet om ) uit Den Haag.
Ik heb haar toen gemaild... wilden een dagje uit van maken en kijken wat ze nog meer had... maar ophalen mocht dus niet ( het typische : betaal maar eerst dan stuur ik op 8)7 ). Daar ben ik uiteraard niet op ingegaan.
Duuuuus.. wie kan mij zeggen waar ik in NL aan dvds kan komen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-06-13 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Advertentie verwijderd, adverteren mag alleen op de BoktMarkt.

Merula123

Re: DVDs waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:38

Anoniem

Re: DVDs waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:40

Maar dan neem je toch gewoon paypal, dat kan ook met alleen een bankrekening.
Dat is altijd handig om te hebben

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:11

Je topic hoort op LZP, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.

Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.