Waar stof voor paardrijbroek halen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GJ9

Waar stof voor paardrijbroek halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 23:57

Een vraag aan de creatieve naaisters onder ons.

Bij een van mijn rijbroeken is de stof op de binnenkant van de knie door, terwijl de broek verder nog erg mooi is. Hetgeen door is, is van dat clarino (kunstleder stof, zo'n fullseat rijbroek). Nu heb ik dat overal gezocht, maar niet te vinden.

Bedacht dat ik het kunstlederen zitvlak ook gewoon kan vervangen door gewone paardrijbroeken stof, dan is het probleem ook opgelost en kan de broek weer even mee. Nu ben ik op zoek naar een stevige bi-stretch. Ik heb bij een webwinkel al 'paardrijbroeken stof' besteld, zo heette het daar letterlijk, maar dat blijkt dus een veel te dun stofje te zijn met de rek maar 1 kant op.

Gezien de rijbroek van echt stevige stof is, dikker dan een gemiddelde zomer rijbroek, ben ik op zoek naar echt stevige stof. Iemand enig idee waar ik dat kan krijgen?

Marie111

Re: Waar stof voor paardrijbroek halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 00:09

barbar

Re: Waar stof voor paardrijbroek halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 23:00

sikkes heeft het idd wel eens, je kan ook op de markt kijken.
mijn moeder heeft wel eens rijbroeken voor mij gemaakt en haalde het stof meestal van de markt maar heeft het meen ik ook wel eens bij sikkes gehaald.