Vragen over selectiewedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mies1997

Vragen over selectiewedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 17:08

Ik ben nog een beetje nieuw in de wedstrijdsport en heb een paar vragen over de selectiewedstrijden. Ik kon niet echt een topic vinden met dezelfde vragen, mocht die er wel zijn hoor ik het graag. Sorry als het verkeerd staat.
Nu mijn vragen:
Is het mogelijk om aan een selectiewedstrijd mee te doen zonder verdere bedoelingen? En hoe weet je in welke kring je hoort? En kan iemand dit misschien verder beetje uitleggen qua kringen etc.?

Alvast bedankt!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:11

Selectiewedstrijden kan je gewoon op inschrijven. De kring hangt af van de vestigingsplaats van je rijvereniging. Bij je rijvereniging kunnen ze je wel vertellen tot welke kring ze behoren.

Mies1997

Re: Vragen over selectiewedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 17:14

Bedankt voor het snelle antwoord, ga ik het eens uitzoeken. Is het ook ergens op de knhs ofzo te vinden?

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:15

Via de KNHS kun je zien onder welke kring je rij vereniging valt. Je kan zonder bedoelingen gewoon mee rijden met de selectiewedstrijden. Alleen als je in een andere kring selectiewedstrijd mee wil rijden kun je vaak in het vraagprogramma vinden of deze voor iedereen of alleen de eigen kring is opengesteld. Ook kan het dan zijn dat je dan niet perse kan starten aangezien eigen kring met deze wedstrijden wel voorrang heeft dus vol = vol