Ik wil zo graag weer op wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fanta2

Ik wil zo graag weer op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 14:33

beetje rare titel, maar wel fijn om iets kwijt te kunnen, na jaren lekker mee hebben gereden en ook altijd veel op wedstrijd en met prijzen naar huis komen, toen paardje moeten verkopen door omstandigheden mis ik het gewoon enorm, waarom moet het zo moeilijk zijn? , ik zelf weer eentje aangeschaft jaren later, dat werd niks, helaas mankeerde die het een en ander, toen goed huis voor gevonden en heb ik het opnieuw geprobeerd, leuk paard gekocht en ja gelukkig kon op concours, was helemaal blij, leuk paard en weer prijzen gewonnen alleen voor het z was het voor hem een beetje te moeilijk geworden hij is liever lui en hij vind het niet leuk, plus dat we nog weleens de pech hadden dat ik af moest bellen, dus ik heb m nu gewoon voor de lol en liefde gehouden en mijn vriend rijd erop, die kan er nog wat van leren, maar hij wil liever niet volledig aan het werk, heb nu met moeite een duur paard gekocht zeker met ambitie voor het hogere werk, zit ook altijd alles tegen, auto stuk, geen geld voor een nieuwe auto weinig werk op het moment,bla bla word er gek van, op een gegeven moment weet je ook niet meer wat je moet doen

Flame_Flowe

Re: Ik wil zo graag weer op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:23

kan je geen wedstrijdjes opzoeken die heel dichtbij zijn en waar je heen kunt stappen? of met iemand mee rijden die ook op wedstrijd gaat?

Amorosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:38

Interpunctie :)*

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:50

heel herkenbaar. Vroeger reed ik ook wedstrijden. Toen werd ik 18 en mocht ik niet meer op een pony rijden. Vervolgens kocht ik een friese merrie van 9 maand dus moest ik 3 jaar wachten uiteindelijk werd ze 3 en mocht ik eindelijk rijden na een jaar oefenen wedstijden gereden maar ze vond er niks aan!! Bokken , klieren enzovoort. Uiteindelijk maar gestopt met wedstrijden. Elke wedstrijd waar ik zit om te kijken begint het weer te kriebelen maar ik heb geen geld en plek voor nog een paard en wil haar niet kwijt!Dus heb ik het maar opgegeven geen wedstrijden meer voor mij

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 18:01

ja helaas niet echt goede kennissen die wedstrijden rijden pfoe de meeste zijn recreatie ruiters, had eerst alles, maar mijn auto ging begin de jaar echt kapot en een hoop mankementen, en had al een paar duizend erin gestoken, heb gelukkig nog wel een trailer maar ja,