Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mirgino schreef:laten keuren doe ik niet,ik heb hem 7jr en toen ik hem net had is er trapbescherming in gemaakt
en heb er een reserve wiel in laten zetten
ze hebben toen gekeken en alles was prima
nu staat hij na 3jr buiten staan binnen in de kas
onder het glas droogt hij wel uit, maar ik olie hem elk jaar
en hij is na 1.5 stilstaan vorige maand door een vriend nagekeken, de banden eraf en grondig bekeken
de bedrading bekeken
wel de buitenkant opnieuw gekit en ook de rand rond de gietvloer is vernieuwd
alle bouten weer strak gedraaid,en alles in de olie
maar geen rare dingen gevonden
kan er weer een hele tijd tegen!
ik hou de trailer ook schoon, als hij weg staat is hij leeg en aangeveegd of uitgespoten en achter zeil open.
voor een beurt ben je al 100 euro minimaal kwijt en dan hebben ze nog niks gedaan
Brainless schreef:@Gap
3 1/2 uur bezig voor een onderhoudsbeurt van een trailer (en dat voor 100E)?
van de carrosserie , echt gevaarlijk en het waren echt géén oude trailers hoor!!! Karreman schreef:Ik dacht al, waar blijven de commerciële jongens met hun aanbevelingen die goed voor uw trailer ( en uiteraard hun portemonnee) zijn.
Lokkertjes uitgooien om mensen binnen te krijgen en daarna allemaal reparaties aanbevelen, Deze werkwijze hebben ze bij oa kwik[fit ook gehad. Vind ik vrij agressief en hou daar absoluut niet van.
Tandartsen adviseren 2 controles per jaar.Ik ga om de 1,5 a 2 jaar voor controle heb heb nooit wat en dan adviseren ze mij een behandeling bij de mondhygieniste van bijna €900.= Omdat het goed voor mijn gebit is. Ja DAAG, hun portemonnaie zullen ze bedoelen.
wellicht helpt dat ??
) Urielle schreef:Mijn trailer is nog niet zo lang terug van Zuidzijde Trailers. Nou woon ik in Belgie dus jaarlijkse keuring, maar mijn bodem was zo rot dat de wormen eruit kropen (daarvoor was ie ook weg), hij is 2 keer door de keuring gekomen met een ketting erop ipv remkabeltje en die zat ook nog eens verkeerd vast, en Martin heeft ook nog wat klein werk gedaan (stekkerdoos terug proper ed). Ik deed hem tevens jaarlijks weg voor onderhoud, maar wat die mannen allemaal NIET gezien hebben (of wel gezien maar niks aan gedaan ofzo), ongelofelijk! Karremans kan mopperen hierboven, maar mijn trailer gaat over een jaar terug richting Goudriaan ter controle hoor. Het kostte me in totaal een kleine 500 Euro, mijn trailer is een oud beestje, maar hij is weer veilig en voor dat bedrag heb ik geen nieuwe trailer staan (helaas)
die foto op FB was zeker van jouw trailer?
Urielle schreef:Geen idee, heb geen FB dus niks gezien?![]()
Ik heb een anderhalfpaards Weijer, een witte. (als er iets zichtbaar is op de foto van dien aard)
Maar ik gebruikte hem na de winter voor de eerste keer weer, hmmm voelt een beetje zacht! Rubber losgepeutert, je kon er zo je vuist doorsteken![]()
Dat ding is een half jaar geleden nota bene nog op de brug geweest!
Nu zit er weer een nieuw vloertje in gelukkig, wel alleen hout, maar ik wil over een paar jaar een nieuwe dus dat geeft niet. Nu heb ik even geen financiele ruimte voor een helemaal nieuwe.
mirgino schreef:Urielle schreef:Mijn trailer is nog niet zo lang terug van Zuidzijde Trailers. Nou woon ik in Belgie dus jaarlijkse keuring, maar mijn bodem was zo rot dat de wormen eruit kropen (daarvoor was ie ook weg), hij is 2 keer door de keuring gekomen met een ketting erop ipv remkabeltje en die zat ook nog eens verkeerd vast, en Martin heeft ook nog wat klein werk gedaan (stekkerdoos terug proper ed). Ik deed hem tevens jaarlijks weg voor onderhoud, maar wat die mannen allemaal NIET gezien hebben (of wel gezien maar niks aan gedaan ofzo), ongelofelijk! Karremans kan mopperen hierboven, maar mijn trailer gaat over een jaar terug richting Goudriaan ter controle hoor. Het kostte me in totaal een kleine 500 Euro, mijn trailer is een oud beestje, maar hij is weer veilig en voor dat bedrag heb ik geen nieuwe trailer staan (helaas)
die foto op FB was zeker van jouw trailer?
ik zal hem hier ook toevoegen die heb ik idd op facebook gebruikt