Kwaliteit rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

musiqolog

Kwaliteit rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 16:12

Dag mensen,

Afgelopen oktober heb ik een rijbroek gekocht (ik rijd nog niet zo lang) van het merk Cavallo. Ik rij maar één keer in de week, op een manege. Toch begint die broek nu bij mijn bovenbeen al behoorlijk te verslijten (je weet wel, dat plekje waar broeken vaak kapot gaan). Om haar heel te houden, draag ik die broek vaak alleen op de manege en was ik haar niet elke week (op de manege ruikt toch alles naar paard en valt die geur niet op). Als dat zo doorgaat, zit ik binnenkort in de gênante positie dat mijn broek uitscheurt terwijl er allemaal kleine meisjes in de buurt rondlopen...

Doe ik iets verkeerd of zo? Of ligt het aan het merk? Zijn andere merken misschien slijtvaster, in jullie ervaring?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:28

Ik heb ook een cavallo broek die ik 3 jaar gebruik en die is nog steeds heel. Je gebruikt geen wasverzachter?

Edisons

Re: Kwaliteit rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:34

Ik heb ook een broek van cavallo en heb dit ook niet, misschien te maken met je wasmiddel o.i.d.?

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:36

Ik heb een broek van cavallo die al 5 jaar meegaat, en eigenlijk nog nooit problemen gehad met dat merk. Ik vind ze juist heel fijn en sterk! Misschien heb je een misproductie? Ik zou er iig even mee terug gaan..

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:29

Je bedoeld van die rullentjes?( geen idee hoe je het schrijft)

Zadels van manege's zijn soms niet meer zo in een hele nette staat..mss dat het ergens zo erg schuurt dat je sneller slijtage krijgt...

rebecca1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:33

Ik heb er ook een gehad, die ging ook maar een half jaar mee, stof ging rullen en hij lubberde uit, waste deze op 40 graden en zonder wasverzachter. Vind zelf qua prijs kwaliteit Harry's Horse een van de betere merken.