Hij was echt super fijn met losrijden en dat is vaak wel anders.
De ring waar de proef in gereden moest worden was wel heel kijkerig, wit zaagsel en heel veel bloemen en vlaggen en een fotograaf... . Veel te zien dus

Maar mijn paardje liet het allemaal over zich heenkomen en na een rondje door de ring was hij op zijn gemak.
De proef ging praktisch foutloos met een paar schoonheidsfoutje zoals niet netjes op de letter aangalloperen en dat soort dingen. En hij gaf me vandaag een super gevoel

Ik heb hem ook de hele proef zachtjes toegesproken hoe trots ik wel niet op hem was

Na de proef zijn we meteen naar huis gereden want er kwamen nog 20 combinaties na mij.... pfffff.
Rond 18:30 waren wij terug voor de prijsuitreiking en wat bleek; ik was tweede geworden met maar liefst 178 punten!!!
Ik werd nog trotser dan ik al was

Dit was ons 5e L2 concoursje en we hebben nu 11 winstpunten. We mogen nu dus M1 starten.
Maar op advies van mijn instructrice ga ik waarschijnlijk de L2 uitrijden om de puntjes op de i te krijgen voor de M1.
Volgens mij is een andere bokker in de L2 eerste geworden met 185 punten, maar daar zal ze zelf wel verslag over doen denk ik.