QHP Modena laarzen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

QHP Modena laarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 19:47

Omdat ik me toch wel eens fatsoenlijke laarzen wil aanschaffen, kwam ik op de QHP Modena laarzen.
Vind ze super mooi, en niet te duur. Maar nu heb ik wel een paar vragen.
- Ik was naar mijn paardenwinkel in de buurt gegaan, waar de laarzen ook stonden, maar daar waren ze een pak duurder dan op internet?
Waren dat dan de Madonna's? Want die zien er precies hetzelfde uit!
- Wat is nu het verschil tussen de Maddona's en de Modena's?
- En waar kun je ze kopen voor de juiste prijs? In de buurt van Oost-Vlaanderen, Sint-Niklaas?
- Zijn deze botten ook stevig, gaan ze lang mee en worden ze snel lelijk?

Dat was het dan een beetje, laat zeker je mening achter! :)

Mallootje

Re: QHP Modena laarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:39

Volgens mij heeft QHP geen laars mer de naam Modena, heb het ook nog even nagekeken in de catalogus. Het prijsverschil kan in de uitvoering zitten, er is een Madonna volr kinderen (159€) en een Madonna voor volwassenen (189€).

Wij hebben beide uitvoeringen, verkopen ze heel regelmatig en tot hiertoe hebben we nog geen enkele negatieve respons gehad.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 22:18

Mallootje schreef:
Volgens mij heeft QHP geen laars mer de naam Modena, heb het ook nog even nagekeken in de catalogus. Het prijsverschil kan in de uitvoering zitten, er is een Madonna volr kinderen (159€) en een Madonna voor volwassenen (189€).

Wij hebben beide uitvoeringen, verkopen ze heel regelmatig en tot hiertoe hebben we nog geen enkele negatieve respons gehad.

De kinderlaarzen noemen ze dan Modena, zo staat het toch op de meeste site's die ze verkopen.
Weet je ook of er een verschil is dan tussen de lengte van de laars tussen die van de kinderen en volwassene? Of kun je die ook normaal kiezen per maat?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:40

Bij QHP heten ze gewoon Madonna en Madonna Adult. Misschien is de Modena dan nog een ouder model, maar dat zou me verwonderen.
De kinderlaars is een stuk korter en smaller dan de Adult versie. In beide uitvoeringen zijn er 2 kuitmaten (normaal en wijd) maar geen verschillende hoogtes.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 23:25

Oke, bedankt!