Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
myhorsesss schreef:Ze hebben al hele dagen gestaan, dus dat lijkt me niet helemaal nodig? Ik zie dat je pas 12 bent, dus vergeet deze reactie maareerst op bouwen met half uurtje dan 1 uur en dan 1:30 dan 2:00 en 2.30 enzzzz!
dorothea schreef:myhorsesss schreef:Ze hebben al hele dagen gestaan, dus dat lijkt me niet helemaal nodig? Ik zie dat je pas 12 bent, dus vergeet deze reactie maareerst op bouwen met half uurtje dan 1 uur en dan 1:30 dan 2:00 en 2.30 enzzzz!
Nikass schreef:Ik zou ze gewoon weer halve dagen erop zetten hoor en binnen een week weer hele dagen. Ze zijn echt al wel wat gewend. En volgens mij is het fructaan nu juist lager omdat de temperatuur boven de 15 graden ligt?
. Er staat bij ons nu ook gruwelijk veel gras en die van mij - en welke paarden niet - vreten zich helemaal dood... Lynaro schreef:Ik zou het wel in de gaten houden. Zelfs als ze al gewend zijn kan de overgang naar bv. een hele dag buikpijn opleveren.
Waarom stonden ze die 3 weken niet op de wei?