Heeft iemand de Ked Pina cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Heeft iemand de Ked Pina cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 16:46

Helaas ben ik afgelopen week mijn cap kwijt geraakt, dus nu begint de zoektocht naar een passende nieuwe. Nu kwam ik op Agradi de Ked Pina tegen en die spreekt me wel aan. Maar heeft iemand ervaring met dit merk? Hoe vallen ze? Zijn ze geschikter voor een rond of juist een ovaal hoofd? Zijn ze makkelijk verstelbaar en wordt dat systeem niet lam op den duur? Wat me onder andere aanspreekt is dat er verlichting in zit aan de achterkant, maar blijft dat ook werken?

Het gaat om deze cap: http://www.agradi.nl/ked-helm-pina-s-mat-zwart-wit.htm

bromfiets

Re: Heeft iemand de Ked Pina cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 18:47

Ik heb hem op hoop van zegen net maar besteld. Ben benieuwd of hij lekker gaat zitten.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 15:55

Inmiddels heb ik hem binnen en mee gereden. Toen ik hem uit de doos haalde vond ik het echt een eierdopje en dacht dat het nooit zou gaan passen :=

Maar hij is goed en ruim verstelbaar, zelfs de vorm van je hoofd is aan te passen (rond/ei) en uiteindelijk zit hij erg fijn. Ventilatie is goed, zeker in vergelijking met mijn vorige cap. Prijs/kwaliteitverhouding is volgens mij prima, zit twee jaar garantie op vanuit de fabrikant.