Aangemeld bij KNHS, Maar niet te vinden in het KNHS systeem?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zorgpaard

Aangemeld bij KNHS, Maar niet te vinden in het KNHS systeem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 23:57

Ik ben sinds afgelopen week lid bij het KNHS, heb een papieren tijdelijke startpas.
Ik heb me ingeschreven voor een wedstrijd, nu kreeg ik zojuist een email terug vd organisatie dat ze mijn naam, voor en achter en combinatienummer niet kunnen vinden bij het KNHS, hoe kan dit?

Ik heb gewoon een account bij het KNHS, een ( papieren ) startpas en zou morgen ook een wedstrijd rijden ( helaas afgelast ) maar deze was ook gewoon goed gekeurd...

Hoe kan het dat ik dan nu ineens niet gevonden word met mijn naam en/of combinatienummer?

Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand hoe dit zit?

Alvast bedankt

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:17

Kun je op Mijnknhs zien of je startpas aktief is?

Als je administratief gezien alles volgens het boekje hebt gedaan denk ik dat je alleen wijzer zult worden van een telefoontje naar de KNHS, dus maandagochtend meteen aan de telefoon hangen, dan weet je het meteen :-)

zorgpaard

Re: Aangemeld bij KNHS, Maar niet te vinden in het KNHS systeem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 00:22

Bedankt voor je reactie. In mijn account vd KNHS staat dat mijn pas is gestart op de 22e en op het papieren startpas staat dat hij actief is vanaf de 23e, dus wat dat betreft moet er geen probleem zijn. En je mag gewoon starten met een papieren toch?

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:28

Ik heb laatst nog een startpas aangevraagd voor een nieuw lid (ben secretariaat van de vereniging), en toen kreeg ik te horen dat het voldoende was om bij inschrijven voor een wedstrijd het combinatienummer door te geven. Startpassen worden volgens mij altijd op maandag gedrukt, en dan op dinsdag of woensdag geleverd.

Heel vreemd dat je wel een aktief combinatienummer hebt maar dat het toch niet herkend wordt >;)

zorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 01:13

Bedankt Remy. ik vind het ook heel vreemd dat mijn combinatienr wel geaccepteerd werd voor de wedstrijd van morgen en bij een andere aanmelding dus weer niet. Zou het een goed idee zijn om mijn papieren startkaart even door te mailen naar hun administratie? Zodat ze duidelijk kunnen zien dat ik wel ben aangemeld?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:55

Zou het concoursprogramma misschien niet geupdate zijn bij de organisatie? Dit was volgens mij bij mij laatst ook het geval.

zorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 21:05

het is al opgelost!!! Bedankt voor de reacties!