Ik woon in het midden van het land en wil graag weten waar ik het beste een bp kan passen en hopelijk kopen. Ik twijfel tussen horseplaza Nieuwegein of bijvoorbeeld hippostyle amersfoort. Ben in beide shops nog nooit geweest.
Ik ben ooit bij Fugers geweest (voor laarzen en rijbroek) maar vond het assortiment niet zo groot. Hebben jullie nog andere aanraders wat betreft bodyprotectors in de omgeving soest/amersfoort/zeist?
In harmelen zit de ruitershop Persoonlijk vind ik dat ze bij horseplaza niet echt klantvriendelijk zijn en 9 van de 10x geven ze verkeerde informatie. In nieuwegein zit ook nig freddy's ruitersport, ligt schuin tegenover horseplaza. Ik hoop dat je er iets aan hebt
ingvdh
Geplaatst: 24-05-13 08:03
probeer eens bij canter-equipment, is eigenlijk een webwinkel maar hebben ook een showroom in eemnes, op afspraak geopend. Zij hebben een heel mooi assortiment goede bodyprotectors.
Haha, nog meer adresjes erbij. Wordt het niet makkelijker op. Die in Harmelen ziet er groot en gezellig uit. Canter equipment wordt lastig als ik het vanochtend op afspraak wil doen.
Die in Bilthoven ziet er niet erg groot uit en ik heb weleens gehoord dat die behoorlijk duur is.
Ik denk dat het harmelen wordt!
Bedankt voor de tips en ik laat nog wel even weten of ik geslaagd ben. Vind de zoektocht naar een fijne bp lastiger dan gedacht.
Helaas, ook bij Ruitershop in Harmelen niet geslaagd. Ze hadden ook niet de HH flexfit ondanks dat ze die wel op hun site hebben staan. Daarvoor ben ik o.a. juist voor naar Harmelen toegereden :-(
Bedankt voor jullie tips. Ik heb enkele dagen geleden een Sir Lancelot besteld maar deze zit niet fijn. Het is met kunststof blokjes en niet met schuim en ik moet zeggen dat die schuimdingen die ik gisteren aanhad wel beter zitten. Jammer dat ze de HH flexfit dus niet hadden.
Nu moet ik bekennen dat ik ook op kleur heb gelet. Ik weet dat ik geen modeshow loop als ik paardrij maar ik heb het liefst een donkerblauwe BP en de meeste zijn zwart. Ik heb een donkerblauwe rijbroek en bruine chaps en jpdhpurs en zwart staat daar niet zo mooi bij. De HH Flexfit is er ook in bruin en dat zou qua kleur passen. Maar goed, nu moet ik daar eigenlijk niet op letten natuurlijk
Anyways, ik ga de Flexfit ergens passen, eens zien of er as. zondag winkels open zijn.
Ik ben indertijd gaan zoeken en ben uiteindelijk bij het Peerdenwinkeltje in Veenendaal terecht gekomen. Die heeft een groot assortiment. Of ze de flexfit hebben weet ik niet, maar ik ben er in ieder geval goed geslaagd. Ze heeft ook erg veel kennis van zaken.
Wou er toen een en had hele divoza en hypoplaza al gezien, daar geen fijne gevonden. Wou er een bestellen na passen bij Canter, maar die kon toen niet (goede reden overigens, die ik zo niet meer weet, maar er was wat)
Toen Drunens ruiterhuis gebeld en die hadden aardig wat hangen. Daar een aerowear gekocht, zit heerlijk.