Rambo sweet itch hoody sluiting achter!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jade1992

Rambo sweet itch hoody sluiting achter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 22:30

Wie weet hoe die sluiting bij de Rambo sweet itch hoody aan de achterkant precies hoort te zitten? Ik heb de deken net nieuw gekocht en vond het achter bij de benen heel gek zitten. Naar mijn idee blijft de deken dan nooit op zn plaats? Iemand ervaring?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 22:32

Heeft deze toevallig gewoon alleen een staartkoord?
Amigo heeft dat ook en dat blijft echt meer dan prima liggen.

Jade1992

Re: Rambo sweet itch hoody sluiting achter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 22:34

Ja, alleen vond ik dat die vrij laag zat terwijl de rest van de deken goed paste!

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 22:36

Bij Amigo hebben ze dat inderdaad ook, heb de dekens dit jaar voor het eerst. Zit vrij laag maar blijft super goed liggen. Bij zit het net onder het ronde van de bil.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 07:12

Rambo dekens hebben allemaal een laag koord, dat zo'n beetje in de holte van de bovenbenen valt, net onder de billen.
Mijn winterdekens van Rambo hebben dat ook (en dus geen bilkoorden óm de achterbenen heen) en ze blijven al 3 winters lang prima liggen, ook bij rollen, harde wind, etc.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:43

Ik gebruik het achterkoord niet voor mij merrie. Puur omdat ze veel rolt en dan gaan de benen alle kanten op. Hij hangt ongeveer op haar spronggewricht en dat vindt ik toch echt te gevaarlijk. Zonder gaat echt prima, de deken hangt nooit scheef :)

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:46

deken blijft perfect liggen :j let wel op, aan de staartflap zelf, aan de binnenkant zit ook een elastiek waar je de staart in kan doen. dan blijft de staartflap aan de staart zitten ;)

dubbelop dus :D