welke wandel- outdoor rijlaars?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

welke wandel- outdoor rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 19:46

Hoi,

Mijn Dubarry's worden sleets. Mijn Eurostars zijn van binnen kapot. En mijn vakantiegeld wordt heeeeeel binnenkort gestort. *\o/*
Ik wil nieuwe laarzen. Liefst korte, want met hoge kan ik niet rijden, die blijven achter het zweetblad hangen. ;(

Eisen:
waterdicht
leer
half hoog model

Liefst:
gevoerd
goed/prettig voetbed
kleur zwart

Budget:
300 euro

Vandaag heb ik le Chameaux gepast. De hoge. Mooie laars, zat fijn. Maar Bruin, arggggg. En met hoge laarzen kan ik niet rijden. Ze hebben ook half hoge, maar wederom bruin. En bruin vind ik niet mooi.
Ik heb ook Meindl's gepast. Fantastisch voetbed, mooi met bont gevoerd. Maar ik kwam er net niet goed in qua kuit.
Dubarrys wil ik niet meer, vanwege het voetbed en in de winter vind ik ze te koud.

Ik hoor graag wat er nog meer op de markt is en waar jij tevreden over bent :)

Antheman

Re: welke wandel- outdoor rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 20:16

Ik ben toch niet de enige die een leren outdoorlaars wil/heeft die waterdicht is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:58

Ik lees mee maar *nog* geen tips...
Heb zelf mountain horse laarzen die eigenlijk te groot zijn en te koop staan,maar kom er niet vanaf en zit er dan wel aan te denken ze dan maar 'op'te maken met 4 paar sokken ofzo.
Zijn warm,waterdicht en goed voetbed.

Ariats eventueel??

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 23:03

Anoniem schreef:
Ariats eventueel??

MH heb ik gehad, maar ik heb altijd het probleem dat ik blijf haken achter het zweetblad. Mijn moeder heeft ze nog een poosje afgedragen.
Ariat heeft bij mijn weten geen halfhoog model. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 23:15

Oh,daar las ik even overheen....ariats,MH en dubarry zijn toch allemaal evenhoog? En dat is te hoog voor wat je wilt?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 23:22

Anoniem schreef:
Oh,daar las ik even overheen....ariats,MH en dubarry zijn toch allemaal evenhoog? En dat is te hoog voor wat je wilt?

Ja :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 23:25

Ariat heeft schoenen, halfhoge laarsjes en gewone rijlaarzen. Bij de halfhoge laarsjes kom je in de categorie lacers terecht. Fijne pasvorm, met voetbed. Goed te combineren met eventueel chaps. En anders een westernmodel? :D