inschrijfformulier wil niet openen/opslaan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juval

inschrijfformulier wil niet openen/opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 12:58

Ik probeer een insschrijfformulier vanuit startlijsten.nl op te slaan om naar een vereniging te mailen, maar dat lukt niet goed. het slaat automatisch op als rtf?? bestand, en dat is door de ontvangende partij niet (of zeer lastig) te openen. Enig idee wat ik fout doe?

_Lotte_

Re: inschrijfformulier wil niet openen/opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:00

Ik heb hier ook last van sinds deze week. Ik denk dat ze iets veranderd hebben op startlijsten, want ook veel inschrijfformulieren die ik binnenkrijg zijn rtfbestanden. Geen idee hoe je het kunt veranderen, dus ik volg even.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 13:04

op mijn pc thuis heb ik geen microsoft office maar een openofficepakket, misschien ligt het daaraan. hier op mn werk opent ie wel, maar als ik dan weer onder een andere naam wil opslaan wil die weer rtf. Dan kan ik het bestandstype overigens wel wijzigen naar word97. dus ik moet thuis nog maar eens goed kijken wat ik kan doen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:06

Als je mij even je mailadres pb-t, stuur ik een lege in word-formaat. Ik kreeg ze als secretariaat ook als RTF, kon em wel openen met Word.