Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dank jullie wel
Als je een beetje goed bent in onthouden waar je links en rechts bent gegaan, is het met die site achteraf ook prima te doen!
Toestel vind geen GPS-signaal .. dus dan schiet het niet op. Of komt dat vanzelf wel goed als je echt gaat wandelen of rijden? Want op zich vind ik het wel leuk om te weten hoe lang en hoe ver en hoe snel (gemiddeld) we gewandeld hebben..
). [***] schreef:@ Brainless : ah ok, maar dan moet je dus zelf je volledige route erin zetten? Aangezien ik voornamelijk in het bos wandel lijkt me dat niet zo makkelijk ...
Ben nog wat dingen aan het proberen om mijn GPS aan de praat te krijgen, is blijkbaar een vaker voorkomend probleem bij de mobiel die ik heb..

Maar als je de samenvatting bekijkt heb ik 43 minuten gedaan over 2.5 km, als je dan bedenkt dat hij 10 minuten niks heeft gedaan en dat allemaal een beetje herberekend dan komt het best netjes uit
Heb in totaal zo'n 3 km gewandeld op 43 minuten wat kan kloppen want de route was officieel 2.7 km en ik heb ergens wat rondgelopen (bordje kwijt
) en moest op het einde nog een omweg van een paar 100 meter maken omdat het officiële pad versperd werd door schapen.. Dus dan kan dat wel kloppen.