Ervaring Equi-trek trailers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Ervaring Equi-trek trailers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 10:34

Hoi Bokkers,

enige tijd geleden zijn er meerdere topics geweest over Equi-trek trailers en de ervaring hiermee, echter stamt het jongste topic (die ik kan vinden) uit 2010 dus vandaar weer de vraag: heeft iemand ervaring met deze trailers?

shuhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:06

ben inderdaad ook benieuwd of er meer mensen inmiddels zijn die met iets
van hen rondrijden. ik ben nog steeds erg tevreden over mijn b rijbewijs wagen.
inmiddels pony veranderd voor een jong kwpn paard van.1.66 jong paard wat zonder
problemen in stapt en mee rijdt.

Sammyoo

Re: Ervaring Equi-trek trailers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:14

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 09:05

Bedankt, die was ik in de zoekopdracht niet tegen gekomen. Ik ga het even nalezen. Wat zonde van de afwerking zeg!

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 07:56

Ik ben verschrikkelijk blij met mijn equitrek trailer. Serieus een wereld ding. Super handig met die zijlader. Ik heb hem nu 3 jaar en gekocht bij equiworld. Super aardige mensen en de service is top. En in deze 3 jaar is de bodem nog perfect ( elk jaar service) en dat terwijl hij elke dag buiten staat. Ik heb er absoluut het volle plezier van. Ik rij Eventing wedstrijden en me paard en fiets en alle spullen gaan er gemakkelijk in. Ook super handig is dat verstelbare tussenschot zowel voormaals achter. Zo kan ik me paard lekker breed zetten op de trailer.