Ervaring cap 'Croco Crystal' van HH.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia98

Ervaring cap 'Croco Crystal' van HH.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-13 13:38

Hallo,

Ik ben al een tijdje gek op de cap 'Croco Crystal' van Harry's Horse: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... l-cap.html.

Zo'n 2 jaar geleden heb ik net een cap gekocht van BR, maat 59-61. Hij staat nu op maat 59 en zit prima (wat losjes, maar niet zo super erg dat hij voor m'n ogen zakt).

Heeft er iemand ervaring met deze cap? Valt de kleur heel anders uit dan op het plaatje?
En van maat.. (ik weet dat hij niet verstelbaar is), valt hij ook een beetje normaal uit?

Ik wil graag een van de kleuren bruin.
Welke kleur staat volgens jullie het beste bij mijn laarzen?
Ik heb deze laarzen: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html (zijn wel wat donkerder dan op het plaatje)
Laatst bijgewerkt door Claudia98 op 17-05-13 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelleex

Re: Ervaring cap 'Croco Crystal' van HH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 13:42

Ik heb zitten twijfelen tussen deze cap en de BR Viper, heb toch voor de Viper gekozen voor de ventilatie.

Vind de donkerbruine de mooiste en ik denk dat deze ook het beste bij jou laarzen passen.
Ik altijd een prima maat, met de gewone verse van HH, maar kreeg last van strepen op voorhoofd en hij ventileert niet zo goed.

Claudia98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-13 14:58

Ik heb nu zelf ook de Viper BR Viper (die ik zo'n 2 jaar geleden gekocht heb).

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:51