Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bromfiets schreef:In ieder geval geen Cavallo en Pikeur, die komen bij mij net onder m'n knieën uit...
Harry's horse valt idd af en toe langer, maar dat verschilt erg per model en zelfs per broek en ze willen nog wel eens krimpen. Het liefste heb ik Eurostar, model Klarissa, Klara of Finale. Ik moet dan wel het mannenmodel én lengtemaat hebben, maar ze zijn altijd lang genoeg
Melis_123 schreef:Hkm heeft ook lange modellen broeken. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn benen. Ook Harrys horse heeft langere modellen. Het is echt een valkuil hè, die lange benen. Ook met rijden...
knollentuin schreef:je kan bij de meeste merken lengtemaat bestellen, pikeur en anky en eurostars zijn ook te krijgen in lengtematen.
Succes met zoeken!
Suzan_bobar schreef:Melis_123 schreef:Hkm heeft ook lange modellen broeken. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn benen. Ook Harrys horse heeft langere modellen. Het is echt een valkuil hè, die lange benen. Ook met rijden...
Zeker, voor het mooie plaatje hoef ik niet te gaan rijden. Ieder paard verdwijnt onder mij en die benen vertekenen dat erg. Een shire van 1.94m kan net zeg maar, dan denk je bijna het wordt tijd om een slag grote paard te nemen hahahaha
Gooya schreef:Heb je al eens een Ruitergilde broek geprobeerd? Ik gebruik van Ruitergilde de ribbroeken en die zijn voor mij (ik heb bij andere merken een lengtemaat nodig) echt heel erg lang. Vallen echt tot op mijn voeten. Voordeel is dat deze broeken maar 45 euro kosten en ze echt jaren meegaan.