Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

texelse schreef:Wij zijn er ook bij weg gebleven. Als je degene die hem in moet rijden niet alleen er mee vertrouwd, zou ik mijn paard daar niet heen brengen. Bij ons wilden ze ook liever de eerste weken niet dat we er waren bij het rijden. En dat vind ik prima! Na een paar weken was het prima als we er bij waren.

Sonja schreef:texelse schreef:Wij zijn er ook bij weg gebleven. Als je degene die hem in moet rijden niet alleen er mee vertrouwd, zou ik mijn paard daar niet heen brengen. Bij ons wilden ze ook liever de eerste weken niet dat we er waren bij het rijden. En dat vind ik prima! Na een paar weken was het prima als we er bij waren.
Waarom wilden ze dat dan liever niet
Ashley5760 schreef:Edit; ik snap het overigens wel, niet alle paarden zijn even makkelijk en krijgen wel eens een tik als dat nodif mocht blijken. Je hebt van die w**ven die overal over zeuren maar er zelf niet op durven... En vervolgens overal verspreiden dat diegene paarden zou afslaan...
En dat een stal daarom de eerste weken liever niet heeft kan ik begrijpen, al zou ik het niet willen haha.