Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vergeet het nooit meer! haha
Jolien87 schreef:Waar je ook veel aan kan hebben -maar ik weet niet of die mogelijkheid er voor jou is-, is iemand met zijn/haar paard mee laten gaan die er al wel ervaring mee hebben. Dit heeft toch vaak nog net wat meer overtuigingskracht dan iemand die er met een fiets voor gaat rijden.

Snadrem schreef:@ ikke: mijn hele paard is wat minder voor de hand liggend dan jij denkt gok ik zo. Die ga ik er geen trauma bij bezorgen door iets onbezonnen te gaan doen, dat zoek ik dan liever van tevoren uit zodat ik haar alvast wat handvaten kan geven op het moment dat ze nodig zijn. Even oefenen met een iets minder spannend viaduct dus, en weten wat andere mensen hebben gedaan in vergelijkbare gevallen. Aan de hand in een drafje er overheen gaan rennen is echt wel het allerlaatste wat ik met dit paard moet doen, en ja, daar heb ik ervaring genoeg voor om dat te kunnen weten.
Als het deze week nog eens droog wordt, ga ik alvast oefenen met de N269. 

Ik denk dat ze nu best wel verkeersmak te noemen is
Snadrem schreef:Zo trots op mijn dame! Morgen doen we het nog een keer! En als ze deze dan goed onder de knie heeft, schalen we op richting snelweg