HKM rijbroeken hoe vallen die?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cynderella81

HKM rijbroeken hoe vallen die?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 21:39

De titel geeft het al aan, hoe vinden jullie de HKM rijbroeken vallen? Klein/Kort/Ruim etc?
Ik heb er een op het oog, maar kan zo snel geen verkooppunt in de omgeving vinden (Zaanstad).
Nu zit ik te overwegen om de broek dan maar via internet te bestellen, maar ben een beetje bang voor een miskoop. Dus jullie info zou me een stuk wijzer kunnen maken!

Alvast bedankt *D

Meliissie

Re: HKM rijbroeken hoe vallen die?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:27

HKM valt smal en lang. Ik heb zelf een HKM rijbroek en normaal heb ik maat 38 en nu past 36 ook. Ik weet niet of het per broek verschilt maar normaal vallen ze wel zo.

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:11

ik heb 2 broeken van hkm, het model pisa vind ik kleiner vallen, heb ik ook een maat groter dat mijn spijkerbroeken. En ik heb het model Stretchy die vind ik weer groot vallen. ofwel net iets groter dan mijn eigen spijkerbroek maat.

miespotter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:23

HKM verschilt echt heel erg, de ene keer valt hij klein en de andere keer groot. Maar als je dan eenmaal de juiste maat hebt zit het heerlijk!

Cynderella81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 19:39

Nou ben erg nieuwsgierig dan, bestelling is onderweg, maar kan gelukkig gratis retourneren ;)