In de bergen van Frankrijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cesiel

In de bergen van Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 14:40

Ik vroeg me af of je ook zonder begeleiding in de bergen kan rijden rondom Frankrijk.
Ik heb al eens eerder gereden in de bergen, maar dat was met een groep waarmee ik niet kon praten.

Asciugamano

Re: In de bergen van Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:39

Rondóm Frankrijk?

karenwrmdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:44

Ik heb op mijn 16e een week lang getrokken in tsjechie over de vlaktes, wel met begeleiding, maar dat was een meisje van 22, en verder waren het allemaal meiden van de camping. echt een geweldige week gehad!

ik denk dat je voor dit soort vragen het beste de vvv kan bellen die in de buurt werkt waar je op vakantie gaat. die kan je het beste dit soort informatie geven. wat er natuurlijk ook vanaf hangt, is of je je eigen paard meeneemt of niet. Sommige manege's organiseren dit soort kampen waarbij je met je eigen paard, en gasten die er met hetzelfde idee zijn, gewoon kan rondtrekken daar in de omgeving.

met een manegepaard gaat dat in het buitenland al helemaal niet zo snel, omdat ze je niet kennen, en je misschien wel je ervaring kan verwoorden, maar met een uurtje in de bak rijden kan je hun niet laten zien hoe je in bepaalde situaties kan handelen, en/of het paard in bedwang kan houden. dit is ook een van de redenen dat er altijd begeleiding mee gaat.

in ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst!

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 09:09

Het lijkt me niet verstandig om zonder begeleiding,op een onbekend paard,de bergen in te trekken. ;)