Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
0nynke schreef:heidy_wilco schreef:Ik moest ongeveer 3 kwartier rijden. Heel veel gestapt, beetje gedaafd en gegalopeerd.
oh dat is ook nog te doen, maar wij wonen dan toch wat dichterbij
En het is gewoon heerlijk, erg ontspannend.
En het is gewoon heerlijk, erg ontspannend.[/quote]
Heerlijk, lekker op het gemakje heen! Paard werd er ook erg relaxed van. Ik ga het zéker vaker zo aanpakken in het outdoorseizoen. Ik hou een uurtje stappen (8-9 km voor mijn paard) aan als de maximale afstand.
Startte laat in de categorie, dus was van plan te wachten tot na de coupons en prijsuitreiking (evt) en in de tussentijd paard even lekker te laten grazen voordat ik weer terug zou gaan rijden. 

Tja, dan sta je dus als je onder het zadel heen bent wél met een probleem. Gelukkig konden we met het vrachtwagentje van een stalgenoot teruggebracht worden, maar dat was een goede les voor de volgende keer. Zorg ervoor dat mócht er iets zijn, je noodvervoer achter de hand hebt voor je paard! Vientje schreef:Gisteren nog te paard naar wedstrijd geweest, 6 km (ongeveer 50 minuten) over het harde stappenHeerlijk, lekker op het gemakje heen! Paard werd er ook erg relaxed van. Ik ga het zéker vaker zo aanpakken in het outdoorseizoen. Ik hou een uurtje stappen (8-9 km voor mijn paard) aan als de maximale afstand.
Halster mee, stoten draaien op het terrein zelf, zorg dat je hulp hebt voor aanmelden en evt. voorlezen en hoppaStartte laat in de categorie, dus was van plan te wachten tot na de coupons en prijsuitreiking (evt) en in de tussentijd paard even lekker te laten grazen voordat ik weer terug zou gaan rijden.
Dat ging dus van dit:
[ Afbeelding ]
Naar dit:
[ Afbeelding ]
Wel iets wat ik dus gisteren letterlijk tegenaan liep: tijdens het losrijden werd ik aangereden door een andere amazone die haar paard niet onder controle had. Gevolg: mijn paard kreupelTja, dan sta je dus als je onder het zadel heen bent wél met een probleem. Gelukkig konden we met het vrachtwagentje van een stalgenoot teruggebracht worden, maar dat was een goede les voor de volgende keer. Zorg ervoor dat mócht er iets zijn, je noodvervoer achter de hand hebt voor je paard!
Maar dat is wel een beetje improviseren, was heel blij dat dit zo opgelost kon worden maar dat was pure mazzel. Ik hoop vooral dat dit voor mij het eerste en laatste voorval in deze trant gaat zijn