Al een hele tijd loop ik met het idee om eens een trektocht te gaan maken met mijn paard. Het is er tot nu toe alleen nog niet van gekomen vanwege de conditie van het paard, die naar mijn idee nog niet goed genoeg was om eerlijk aan een trektocht te beginnen. Nu is dat echter anders

Het plan is om niet alleen te gaan, maar hopelijk met een gewillige bokker (aanmeldingen welkom! Ik heb een redelijk snel lopend paard, 1.70, merrie, heel lief en 100% verkeersmak). Mijn eigen bagage is niet zo'n probleem: ik heb heel weinig nodig dus het zal allemaal prima passen en niet te zwaar worden. Maar hoe doe je dat bijvoorbeeld met de overnachtingen en het eten en drinken voor het paard? Dat is niet allemaal mee te slepen, dus dat zal op de 1 of andere manier op het overnachtingsadres moeten zijn. Hoe regel je die adresjes? Ik heb voor de grap eens een paar maneges gevraagd naar hun tarieven, maar de meesten hadden geen plek vrij of vroegen 50 euro voor een nacht. Dat wordt me echt te gek, het moet wel low-budget blijven. Heeft iemand tips of ervaringen?
sonder afspraak zijn we heel vergekomen is geen aanrader maar het ging. we zijn 4 dagen onderweg geweest echt gaaf. ongeveer 120 km met natuurlijk een getraint paard een Fries.