Charles owen Fiona hat, wie o wie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gewoonmarie

Charles owen Fiona hat, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 16:35

Wie kan mij een foto laten zien van een Charles owen Fiona hat, en dan vooral een foto dat jij of iemand hem op heeft.. Kan overal wel een standaard foto vinden. En ook wel foto's van de andere modellen maar niet van deze dat iemand hem draagt. Zou graag willen zien hoe die lijkt voor ik hem via internet bestel.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:39

Unseen

Re: Charles owen Fiona hat, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:41

Ik wil de Charles Owen Fiona ook graag bestellen, maar ik vroeg mij af hoe de maten vallen? Vallen de caps normaal of juist kleiner/groter uit?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 17:29

Ze vallen bij mij normaal uit. Heb altijd maat 54. Wel moet ik zeggen dat hij wat ruimer wordt naarmate je hem draagt. Maar heb er nu gewoon een laagje tussen gedaan.

Enige nadeel van de cap vind ik dat je er moeilijk een knot onder krijgt. Hij zit bij mij ook best voorover op mijn hoofd daardoor.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:36

Thanks :) Ik heb altijd maat 53 en bij een model van BR was dat veel te klein, terwijl de 54 weer veel te groot was. Blijft altijd een gok natuurlijk, helemaal als je hem besteld.
Een knot hoef ik gelukkig nooit in bij mijn tak van de sport ;)

x_Quinta_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:37

Ik ken iemand die ook een charles owen heeft (weet wel niet wel model) maar ik vind hem te woest ogen. Dat meisje heeft er echt een chamginonnenkop mee, maar verder wel een meuke cap :)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:13

x_Quinta_x schreef:
Ik ken iemand die ook een charles owen heeft (weet wel niet wel model) maar ik vind hem te woest ogen. Dat meisje heeft er echt een chamginonnenkop mee, maar verder wel een meuke cap :)

Dat ligt er idd aan welk model. De Fiona hat vind ik wel mee vallen.

Ga de mijne wel te koop zetten, omdat ik hem gewoon niet prettig vind met knot. Wel jammer want heb hem amper gedragen.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:30

Ik heb hem net besteld! :D Hoop dat hij past... := Mocht ik toch een maat groter nodig hebben, dan zou ik die van jou wel graag willen overnemen, _tarja_ ?
Levertijd is ongeveer twee weken :)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:04

Unseen schreef:
Ik heb hem net besteld! :D Hoop dat hij past... := Mocht ik toch een maat groter nodig hebben, dan zou ik die van jou wel graag willen overnemen, _tarja_ ?
Levertijd is ongeveer twee weken :)

Dat is goed hoor, moet hem nog officieel te koop zetten :D Het is een maat 54.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:28

Precies. Ik heb net een maat 53 besteld, maar mocht die toch te klein vallen, dan zou ik die van jou graag willen passen. :') Haha.