[PG] Gezocht: Shetlander Nına Vera

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lostrisss

[PG] Gezocht: Shetlander Nına Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 10:10

Hallo,

Mijn opa en oma wonen in Norg en daar heeft jarenlang mijn Shetland Pony, Nina Vera gestaan.
Ik heb Nina Vera als klein meisje gekregen van mijn opa. Doordat de gezondheid van mijn opa verslechterde kon hij niet meer voor Nina zorgen. Ik woon zelf in Enschede en heb Nina bij een particulier kunnen stallen in Duitsland. Ik ging twee dagen in de week naar stal. Tot de particulier ging verhuizen en Nina en zijn eigen paard daar niet meer konden blijven staan. Hij gaf aan dat hij via via een adres had gevonden waar de paarden in de wei konden staan. Deze beslissing moesten we snel maken. Mijn moeder heeft toen toegezegd (In de wetenschap dat wij snel het adres zouden krijgen van de man waar ze tijdelijk zou staan).

Na onenigheid met mijn vorige stalhouder heeft hij pas na een aantal maanden een telefoonnummer gegeven. Ik was zo blij, eindelijk zou ik weer naar Nina kunnen en kijken wat de mogelijkheden zouden zijn om haar dichter bij huis te krijgen. Het liep echter anders.

Tijdens het telefoontje bleek dat hij niet had afgesproken om Nina tijdelijk bij hem te laten en de man had haar verkocht op een paardenmarkt in April 2009 te Zuidlaren. Na dit verschrikkelijke nieuws wilden we verhaal gaan halen bij de vorige stalhouder, die inmiddels verhuisd was en nooit meer iets van hebben gehoord.

Ik heb haar meteen als vermist opgegeven bij het shetlandponystamboek. De huidige eigenaar heeft haar nog niet overgeschreven en kan ik niet achterhalen waar ze is.
Ik mis haar na al die jaren nog verschrikkelijk. Het is niet mijn bedoeling om Nina van de huidige eigenaar ‘af te pakken’. Ik ben me bewust dat de huidige eigenaar niet op de hoogte is van de gang van zaken.
Ik wil gewoon graag weten waar ze is, hoe het met haar gaat.

Nina Vera is een voskleurige grote shetland pony.
Ze staat ingeschreven bij het shetlandponystamboek.
Ze is erg ondeugend en verschrikkelijk goed in ontsnappen.
Ze is geboren in 98 en is net 15 jaar geworen.

Wıe weet er mısschıen meer over haar en kan mıj helpen?

foto's van Nına Vera

Afbeelding

Afbeelding

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 0266_n.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 09-05-13 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.