Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Geniaal!
belisabel schreef:Je hoeft je cap niet helemaal open te maken om te zien of hij nog heel is of niet.![]()
Er zit een plaat in je cap die breekt als je een klap krijgt op je hoofd, zodat je schedel niet kapot gaat.
Die plaat breekt dan in super veel stukjes, Dus als je op je kap op te bovenkant & onderkant drukt en alles kraakt is ie stuk.
Hoor je niks is ie heel.
toen meteen een nieuwe gekocht. Maar mijne heeft wel een paar keer de grond gezien en mn ma heeft er tegen een lamp mee gemept die het weer moest doen, vergetend dat een cap ook wel eens naar de dokter moet en ook gevoelheeft. Ik zal mijn cap wel met thee en een dekentje in bed leggen en snel een afspraak maken bij de capdokter
ZeSteigert schreef:Dat had mijn vorige, toen ik keihard tegen een springpaal was geknaldtoen meteen een nieuwe gekocht. Maar mijne heeft wel een paar keer de grond gezien en mn ma heeft er tegen een lamp mee gemept die het weer moest doen, vergetend dat een cap ook wel eens naar de dokter moet en ook gevoelheeft. Ik zal mijn cap wel met thee en een dekentje in bed leggen en snel een afspraak maken bij de capdokter