Ik heb een vraag over de klasse B in de dressuur. Met mijn vorige paard ben ik in de B gestart en heb hier uiteindelijk 11 winstpunten gehaald en daarna ben ik met dit paard gestopt met wedstrijden i.v.m. de leeftijd van het paard. Nu ben ik met mijn nieuwe paard ook B gestart en heb alweer wat winstpunten gereden. Nu zag ik dat deze punten bij de oude stand zijn opgeteld. Ik sta nu bij de KNHS als B+18. Ik mag dus nog maar een paar winstpunten halen met dit paard en dan mag ik geen B meer starten? Klopt dit? Ik dacht dat ik nu opnieuw weer volledig in de B kon starten....
kan het niet zo zijn dat er 18 wp op JOUW naam staan, 7 ( of meer ) op naam van je nieuwe paard en 7 punten op naam van jullie als combinatie?
beelre
Geplaatst: 07-05-13 20:16
Ik zou erachteraan gaan want ze mogen geen winstpunten tellen bij het verkeerde paard of begrijp ik het verkeerd?! maar het kan ook zo zijn dat het je winstpunten in totaal zijn met alle paarden samen!
Heb je een nieuw combinatie nummer aangevraagd? Of start je met dezelfde als met je vorige paard? Als dit namelijk het geval is, dan ben jij degene die goed fout zit, anders lijkt mij het een fout van de KNHS.. Kloppen doet het in ieder geval niet, met elk nieuw paard start je weer vanaf 0 zeg maar.
Ik heb een ander combinatienummer, maar volgens mij ben ik er al achter. Ik moest nog door naar een volgend scherm. Met mijn oude paard was ik B+16 (ik dacht altijd B+11) en het staat er wel goed in. Het beginscherm gaf aan B+16, dit is mijn hoogste stand. Ik moest nog naar het kopje 'configuraties'.. Kwestie van beter lezen.. Sorry!