laarzen oprekken of ritsen regio Brielle

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

butengeweun

laarzen oprekken of ritsen regio Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 18:12

Ik heb leren laarzen alleen 1 kuit dacht ik dat ik wel uit zou lopen maar helaas ik blijf een slaapvoet krijgen en zeer ernstig kloppende kuit. Dus wat nu oprekken of een rits erin (wel zo makkelijk met aan en uittrekken)

Nu mijn vraag welke van de 2 zouden jullie kiezen en ook waar kan het een beetje in de buurt. Ben al in oostvoorne geweest maar deze man wilde alleen maar rits want zijn machines zouden kapot gaan van oprekken en dat vond ik een beetje gek verhaal dus heb ik daar geen ritsen in laten zetten.

De laarzen zijn trouwens konings mocht dit wat uitmaken.

Groetjes en bedankt alvast voor de antwoorden

tina12345

Re: laarzen oprekken of ritsen regio Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:15

Zelf zou ik ze eerst laten oprekken, als je er een rits in laat zetten en je krijgt spijt, kan je niet meer terug. Als ze na het oprekken nog strak zijn, dan een rits laten zetten. En gewone schoenmaker/schoenenwinkel kan hoogstwaarschijnlijk laarzen oprekken, dit gaat gewoon met een klein apparaatje en word ook gebruikt voor andere soorten laarzen. Gewoon even binnen lopen bij een schoenmaker/schoenenwinkel en vragen, als zij het niet doen, weten ze vast wel iemand die het wel doet. (:

linnie28

Re: laarzen oprekken of ritsen regio Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:01

Ik weet dat veel schoenmakers zeggen dat ze het kunnen maar dan leveren ze echt heel slecht werk. Nu weet ik dat er in Oud-Beijerland een hele goede zit. Hij verkoopt zelf ook rijlaarzen. Schoenmakerij de Schoof als ik het goed zeg. Ik heb zelf al werk bij hem laten doen en ik ben tot nu toe zeer tevreden. Hij kan zowel oprekken als rits erin zetten. En tja, Oud-Beijerland is zo'n 45 min rijden met de auto. Maar ik zou het zeker laten doen bij iemand die het goed kan, het is anders zo zonde als je ze niet meer aan kan!