GZ kleinschalig vakantieadres

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rchell

GZ kleinschalig vakantieadres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 12:58

hey bokkers,

Ik ben me al volop aan het inlezen maar wellicht hebben jullie nog tips. Het plan was om op zonvakantie (vliegreis) te gaan, echter zijn we ons ook aan het orienteren op een paardenvakantie.
Ik ben voor 3 personen met eigen paard op zoek naar een kleinschalig vakantieadres in een bosrijke omgeving. Daarnaast moet er minimaal een rijbak zijn waar we gebruik van kunnen maken. Voor de paarden willen we graag de mogelijkheid om 24/7 op de weide te kunnen staan.
Qua accomodatie zijn wij niet moeilijk, alleen camperen doen we liever niet (dus appartement/hotel/B&B).
Verder komen we wel echt voor onze rust (en dat van de paarden) dus zoeken we geen vakantieadres wat tevens een manege of grootschalige pensionstal is dat we de (paarden) faciliteiten met (veel) meer mensen moeten delen. Uiteraard zijn eigenaren van de stal / kleine hoeveelheid pensionklanten of andere vakantiegasten geen probleem.

Wie weet er een leuk adres voor ons? qua locatie staan we overal voor open, als we maar lekker het bos in/ de hei op kunnen.
Uiteraard ben ik me er bewust van dat er al veel plekken / data vergeven zijn, we zijn qua tijd erg flexibel en kunnen buiten het hoogseizoen ook gaan.

bij voorbaat mijn dank voor het meedenken!

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 16:00

Pleisterplaats De Cannenburgh in Vaassen. Kleinschalige B&B (1 appartement), stallen, weidegang en een bak. Je zit er zo in het bos en op de heide. Zeer vriendelijke mensen en heerlijk rustig. Echt een aanrader! Wij zijn er in april geweest.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 18:02

Peelhoven (www.peelhoven.nl) is een mooi rustig adres, voldoet volgens mij aan al je eisen. Ik ben er zelf meerdere keren naar volle tevredenheid geweest. Ik zou alleen zelf ivm de dazen niet in juli / augustus gaan.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 18:09

Hele toffe mensen en heel mooi rijden :)
http://trec-emst.nl/vakantie.html

Ben er zelf vaker geweest en erg naar mijn zin gehad. :)

Edit: ze zit ook op Bokt, post niet actief. Maar ik weet dat er veel bespreekbaar is en naar jouw wens op maat kan worden gemaakt ed, dus je kunt haar eens pb'en. :D

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 17:48

Dank jullie wel voor de tips.. ik ga allen eens nalezen!