ten 1ste bedankt dat je mijn topic bezoekt!
wij zijn aan het kijken voor een trailer en hebben al een paar leuke gezien.
morgen gaan we kijken bij een 2 paards Bockman trailer die er aan de buitenkant nog super netjes uitziet..
wel verwacht ik dat de binnenkant nog een lik verf kan gebruiken...
hij heeft een polyester kap en de wanden zijn van hout..
nu weet ik dat je eerst goed het hout moet ontvetten en opschuren voordat je gaat verven, maar het is dan natuurlijk ook wel belangrijk dat ik weet welke verf ik moet hebben...
we zijn van plan om dan de polyester kap aan de binnenkant te verven, het hout aan de binnenkant, en de bilstangen en het tussenschot.
voor de bilstangen en het tussenschot heb ik al een hele mooie kleur in gedachte, gewoon metalic zilver.
maar ook het stalen frame van de trailer aan de buitenkant willen we graag in die kleur hebben..
het hout en de kap willen we graag gewoon wit hebben.
MAAR!! welke verf is nou niet schadelijk voor een paard? het lijkt me logies dat ze best eens met hun tanden langs de wand gaan of langs het tussen schot en ik wil dan natuurlijk niet dat ze dan een giftig stofje binnen krijgen.
hebben jullie adviezen welke verf soorten ik moet gebruiken?
ik hoop op veel adviezen enz, want het word mijn 1ste trailer dus wil hem graag goed en gezond voor de paarden opknappen

heel erg bedankt vast!!!

remmen blijken het niet te doen, onderstel blijkt kapot te zijn wat ze pas merkte bij het proefritje toen de nieuwe bodem er net in lag om te controleren of alles goed was... dus we balen flink!!