[EG] 25 jarige ruin Pinoccio.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felineepino

[EG] 25 jarige ruin Pinoccio.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 01:41

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een van de eerdere eigenaren van mijn 25 jarige pony Pinoccio! Ik heb hem overgenomen van manege Hippisch Centrum Barendrecht (eerst op de 1e barendrechtse weg) waar hij, gok ik even, 15 jaar of langer heeft gewerkt? Ik ben ontzettend benieuwd naar een oudere eigenaar, met eventueel foto's van jonge Pino. Ergens denk ik dat ik dat niet ga vinden, maar ach het is het proberen waard! Het is een ruintje en heeft achter een soort o-benen. Hieronder een foto van Pino nu bij mij, en een oudere van toen ik hem net had meegenomen, waar die nog bijna geen manen heeft en wat slanker is, is hij toch nog wat meer te herkennen als 'veulentje' hihi.

Afbeelding Afbeelding

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 00:51

felineepino schreef:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een van de eerdere eigenaren van mijn 25 jarige pony Pinoccio! Ik heb hem overgenomen van manege Hippisch Centrum Barendrecht (eerst op de 1e barendrechtse weg) waar hij, gok ik even, 15 jaar of langer heeft gewerkt? Ik ben ontzettend benieuwd naar een oudere eigenaar, met eventueel foto's van jonge Pino. Ergens denk ik dat ik dat niet ga vinden, maar ach het is het proberen waard! Het is een ruintje en heeft achter een soort o-benen. Hieronder een foto van Pino nu bij mij, en een oudere van toen ik hem net had meegenomen, waar die nog bijna geen manen heeft en wat slanker is, is hij toch nog wat meer te herkennen als 'veulentje' hihi.

[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Via Fillip Dros dichterbij zijn huidige leeftijd gekomen.. Tel er maar 10 jaar bij op!

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 01:39

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:55

Ik ken hem alleen van Filip dros op de barendrechte weg en van hcb kooiwalbos. Heb jaren op hem gereden en was ook een tijd mijn verzorgpony. Heerlijke pony, heb ook nog gewerkt op hcb dus genoeg van pino genoten. Heerlijk dat hij bij jou van zijn oude dag kan genieten. Moet wel een heleboel foto's van hem hebben en hij hangt ook aan mijn muur nog altijd.

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 16:54

primera schreef:
Ik ken hem alleen van Filip dros op de barendrechte weg en van hcb kooiwalbos. Heb jaren op hem gereden en was ook een tijd mijn verzorgpony. Heerlijke pony, heb ook nog gewerkt op hcb dus genoeg van pino genoten. Heerlijk dat hij bij jou van zijn oude dag kan genieten. Moet wel een heleboel foto's van hem hebben en hij hangt ook aan mijn muur nog altijd.

Wat leuk om te horen haha! Als je een wat oudere foto hebt van op de oude manege, zou ik dat eigenlijk wel heel leuk vinden. Welk jaar weet je dat hij er op zijn vroegst zowieso al stond?

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 15:22

Up

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 15:42

Kan de openingspost niet wijzigen dus dan hier wat nieuwe foto's.. Hij zal overigens eerder rond de 35!!! zijn.
Afbeelding

Afbeelding