[PG] Gezocht Fries Namke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shauniraquel

[PG] Gezocht Fries Namke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 19:25

Hallo allemaal,
ik ben opzoek naar me vorige bijrijd/verzorgpaardje, sinds 2,5 maand ben ik gestopt met rijden en verzorgen omdat ze werd verkocht. Ik heb hierdoor 5 gelukkige jaren met haar mogen doorbrengen en we waren de beste maatjes. Door slechte communicatie en hierdoor omstandigheden heb ik bruut een einde moeten maken om weg te gaan omdat ze verkocht werd. Ze is een maand later verkocht en ik heb geen idee waar ze nu is. Schijnbaar blijkt ze in Amsterdam te zijn, met leuke mensen als nieuwe eigenaren. Helaas door de hoge aanschafprijs en kosten kon ik haar zelf niet financieren en moest ik haar laten gaan, waar ik overiges nu erg spijt van heb...

Ik mis mijn vriendinnetje ontzettend erg, het zit zo diep in me dat ik geen dag rust heb. Ik wil zo graag weten waar ze is en of ze het goed heeft, zodat ik het meer kan laten rusten. Door deze gevoelens kan ik me niet volledig inzetten op mijn nieuwe bijrijdpaard, ook omdat ik haar zo ontzettend veel mis.

Hieronder wat algemene informatie over haar:
Naam: Namke L
Ras: Fries
Leeftijd: 9 jaar
Geslacht: Merrie
Schofthoogte: Ongeveer 1.62 m
Vader: Folkert 353
Moeder: Teatske L
Bijzonderheden: Ze heeft erge lange en spitse oren.

Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

http://i42.tinypic.com/33elkis.jpg

Hopelijk krijg ik een goude tip van iemand! Ik hoop haar snel weer te kunnen zien of te kunnen opzoeken bij de nieuwe eigenaren! Ook als ze nog een keer te koop zal staan zou ik de eerste zijn die haal zou willen kopen! Bedankt voor het kijken!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-05-13 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 21:41

Iemand?