Vakantie bij Drunense duinen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sandros

Vakantie bij Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 12:49

Op t moment zijn we nieuwe stallen aan t bouwen en komen de oude stallen over een tijdje leeg te staan.
Nou had ik t er laatst met mijn moeder over of het niet iets is om overnachtingen te gaan aanbieden.

Ik ben benieuwd of hier interesse naar is.

We wonen 5 km van de duinen af en je kunt er over fiets/zandpaden heen.
Er zijn 2 tot 4 stallen met ruime weide, er kan gekampeerd worden of als er veel interresse is kunnen we kijken om boven de stallen appartement te maken. Het is een optie om mee te eten. We zitten alleen nog met toilet en douche voorzieningen.

Ook kunnen de buitenritten begeleid worden.

Ben heel benieuwd wat jullie van zoiets vinden, of jullie nog opmerkingen hebben en natuurlijk of jullie ook werkelijk zoiets zouden doen.

Ostra

Re: Vakantie bij Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 12:54

Klinkt in ieder geval als een ideaal plaatsje. Ik ben ooit eens op vakantie in de peel (Limburg) geweest en op de Veluwe. Het is echt ideaal wanneer je lekker gelijk op een zandpad kunt en bij je paarden in de buurt kunt slapen. De paarden mochten ook op de weide en er was ook een buitenbak.

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 13:01

Buitenbak is er trouwens ook met drainage en verlichting

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:39

Klinkt ideaal ik denk dat hier zeker interesse voor is.

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:42

Ik ben er deze week nog geweest, met ponykamp.
En ik weet ook zeker dat er veel mensen interesse zullen hebben

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:46

Ik weet niet waar het is maar ik zoek nog steeds een weekend/vakantieplekje voor mijn twee paarden, wij staan zelf op een park en daar kunnen de paarden niet bij dus als het in de buurt is dan zou ik graag weekentjes en langere vakanties mijn paarden wel stallen! (toiletten en douche is voor ons dus niet nodig).

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 18:41

T is in Drunen binnen 5 min zit je op de A59, wat zouden jullie een redelijke prijs vinden? Douche zou kunnen als we thuis zijn( bv van te voren afspreken dat dit tussen 5 en 8 s avonds kan ) toilet zou in de schuur kunnen.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:04

hè jammer, het park waar wij op zitten is in Udenhout....

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:37

Zoek: http://www.zandkant.nl zit op de oude bosschebaan. Niet ver van Udenhout. Duinen/bosgebied begint meteen aan de overkant van de camping. 1 minuut rijden :)

Sandros, leuk idee! Enige minpuntje zou voor mij de afstand naar de duinen zijn. Dat zou je dan of elke keer met de trailer moeten doen, of je moet 5 km heen, en 5 km terug geen bezwaar vinden. Ik weet dat er opties zijn voor kamperen met je paard aan de rand van de duinen, zoals dus de Zandkant. Zelf zou ik daar eerder voor gaan.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:41

Dank voor de tip reiziger, had deze idd ook gezien!

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 14:24

Dank je reiziger voor je eerlijke mening. Heb bij hun op de site gekeken ziet er inderdaad heel netjes uit volgens mij een echte aanrader. Ben nog naar zon soort plek opzoek in de buurt van de veluwe, het liefste met begeleide buitenritten omdat ik liever niet alleen vreemd terrein op ga.