Export amerika

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wodan1

Export amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 17:20

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs mijn eigen paard verkocht naar Amerika, waarbij de export helemaal geregeld is. Nu heeft de nieuwe eigenaresse aan mij gevraagd of ik een aantal paarden voor haar wil bekijken in nederland en als er een geschikte tussen zit het transport e.d. naar Amerika wil/kan regelen.

Nu grijp ik zeker in deze tijd alle mogelijkheden aan, maar ik wil het wel graag goed doen. Zijn er mensen die hier meer ervaring mee hebben en weten wat er allemaal precies geregeld moet worden?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 17:45

Je verkoop is goed gegaan, paard is daar al en je hebt je geld ontvangen? Koper is ook zelf hier in NL naar je paard wezen kijken? Maw, het ziet er legaal uit, je hebt haar in ieder geval een keer ontmoet, en het is geen oplichter die jou voor z'n karretje wil spannen?

Da zou ik zeggen, spreek een commissie af per door jou 'gescout' paard (5%, 10%, afhankelijk van de prijsklasse) en regel het vervoer precies zoals met je eigen paard, want dat is dan kennelijk goed gegaan.