KNHS Zomerinstructieweken te duur i.v.m. verbouwing?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lordino

KNHS Zomerinstructieweken te duur i.v.m. verbouwing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 15:37

Hallo Allemaal,

Ik heb me dit jaar voor de 4e keer opgegeven voor de zomerinstructieweken bij de KNHS. Ik was er van op de hoogte dat ze aan het verbouwen zijn op het terrein. Vooraf was aangegeven dat wij in tenten zouden overnachten en de paarden in de nieuwbouwstallen. Dit leek me prima dus ik heb me gewoon weer opgegeven. Nu kreeg ik gisteren een mailtje dat ze te laat zijn begonnen met het verbouwen van de stallen en de paarden dus nu ook in zogenaamde concoursstallen staan. Op de foto is het gewoon een grote circustent. Dit riep veel vragen en twijfels bij me op. Is dit wel goed geventileerd? Hebben de paarden wel genoeg rust? Wordt het niet te warm? Wappert dat tentzeil niet? Heb je wel genoeg ruimte met 70 paarden in een tent? En hoe zit het met de rest van de verbouwing? Hebben we daar hinder van? Ik denk namelijk dat het zeker afbreuk doet aan de sfeer en de rust als je in zo'n bouwput zit. Ik vind het vreemd dat er dan niks van de prijs afgaat. Ik vind €403,- namelijk best veel geld voor 5 dagen in een tent, waarbij je paard ook in een tent moet en het terrein waarschijnlijk een chaos is. Ik vraag me af of er mensen dit met me eens zijn. Vergelijk het met je eigen vakantie. Als je een nieuw hotel boekt en dan te horen krijgt dat ze nog niet klaar zijn met bouwen, maar voor dezelfde prijs kun je wel op het bouwterrein in een tent slapen. Dit lijkt me niet echt eerlijk. Graag hoor ik wat anderen hier van vinden.

Groetjes Kelly

Liesbetje

Re: KNHS Zomerinstructieweken te duur i.v.m. verbouwing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:46

Hey Lordino,

Ik ken natuurlijk de exacte situatie ter plaatse niet, maar in dit soort concoursstallen worden ook internationale toppaarden op wedstrijd gestald, dus ik denk niet dat je je over de kwaliteit hiervan zorgen moet maken.

In je bedenking over de prijs kan ik mij wel vinden...

friesiszwart

Re: KNHS Zomerinstructieweken te duur i.v.m. verbouwing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:44

Ik zou het teveel vinden voor stalling en overnachting in een tent.