Hoofdpijn+vlekken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KirbyHabbi

Hoofdpijn+vlekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 19:41

Vandaag ben ik van mijn paard gevallen ( totaal niet hard) e had totaal geen pijn maar ik voelde me wel raar en wist het niet zo goed meer wat e gebeurd was dusja maar na de les een kwartier ofzo begon ik vlekjes voor mijn ogen te zien en dat bleef verergeren en ik begon hoofdpijn te krijgen nu heb ik heel harde hoofdpijn en kan niet veel meer zien wat kan ik eraan doen (ik ben helemaal niet hard gevallen, heel zacht zelf ofja ik had toch zeker geen pijn en kroop meteen weer op men paard

Heleennn

Re: Hoofdpijn+vlekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 19:43

Oei, misschien een (lichte) hersenschudding... Toch even naar de dokter hoor!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 19:44

PC uitzetten, boeken en tv dicht en wegleggen, en ook je telefoon niet meer gebruiken, je hebt waarschijnlijk een hersenschudding. Als je nu door blijft gaan met van alles en nog wat, is de kans aanwezig dat je er chronische hoofdpijn aan over houdt. Nergens mee bezig zijn dus, en lekker vroeg naar bed gaan.

KirbyHabbi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 19:45

Oke bedankt :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 19:46

lekker vroeg naar bed gaan, en misschien even vragen of je moeder je 's nachts paar keer wil wakker maken of het goed gaat? moet met een hersenschudding ook toch?

KirbyHabbi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 19:49

En zou je je normaal niet misselijk moeten voelen door een hersenschudding? Want dat devoel heb ik niet

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 19:49

Je topic hoort op MW, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.

Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.