Paardrijden op Gran Canaria!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Paardrijden op Gran Canaria!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 19:17

Hoi hoi!

Deze zomer ga ik op vakantie naar Gran Canaria.. Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en i.p.v.
een feest wilde mijn moeder liever naar de zon :+ En ik mag ook mee!!

Maar.. 8 dagen in de zon liggen bakken, uitgaan en winkelen (wat mijn moeder en zusjes waarschijnlijk
alleen maar zullen doen :') ) is niet aan mij besteed..

Het lijkt me super om eens een flinke buitenrit over het eiland te maken!

Ik heb al een beetje gegoogled en er zijn meerdere organisaties die buitenritten verzorgen..
Het lijkt mij leuk (en makkelijker om te kiezen) om jullie ervaringen te horen!

Zijn jullie of kennen jullie iemand die een rit te paard gemaakt hebben op Gran Canaria?

Animal

Re: Paardrijden op Gran Canaria!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 15:45

We zullen overigens verblijven in appartement/hotel Jardin del Atlantico in Playa del Inglés..
Ik heb er al ontzettend veel zin in!

Ik heb wel dit: [RIJ-ITP] Ik en mn vent paardrijden in Gran Canaria topic gevonden.. Maar deze is al een jaar oud en bevat vrij weinig informatie..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 15:50

Ik ben (destijds) bij deze geweest:
http://www.happy-horse.org/index_gb.html

Vond ik erg leuk! , is ook bij playa del inglés, je hebt meerdere mogelijkheden qua hoelang, paarden zagen er goed uit. vriendelijke begeleiding ook :)) !

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 16:01

Dank je voor de link!
In de eerste instantie vind ik het wel erg prijzig, 45 euro voor 2 uurtjes rijden..
Verder staat er weinig informatie op de site ;-)
Hoe waren de paarden? Rustig? Zodat je lekker rustig kan genieten van de rit, of waren ze wat drukker?
En vooral; Hoe was de route? Ik ben nog nooit in Gran Canaria (of een ander warm land) geweest, dus weet eigenlijk ook niet hoe de natuur is..

En zijn het trouwens ritten met meerdere personen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:06

Strandrit, en door de duinen zegmaar, en ik zat in een rit met meerdere mensen, was toen via het hotel geboekt en er gingen meer mee := geen idee of het ook individueel kon!

Er werd gevraagd naar je ervaring, en daar werd een paard op uitgekozen. echter had ik geen zin in een hittepetit dus dat gaf ik ook aan, kreeg een rustig paard mee die lekker chill was :))