Spaarnwoude

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijnxxx

Spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 20:47

Sindskort rijd ik een paard wat in de buurt van Spaarnwoude is gestald. Vandaag al een soort van buitenrit gemaakt echter niet echt een rondje nog.

Zijn er specifieke routes en kaarten hiervan? En wat is er verder (ook qua cross parcours ed?)
Iemand die ons wat meer wegwijs kunnen maken in t gebied?

Yolanda77

Re: Spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:49

Hoi,
op www.spaarnwoude.nl kan je een kaart van het gebied vinden met daarop ook de ruiterpaden. Verder lees ik even mee, want ik wil er ook wel eens gaan rijden (met trailer er naar toe) maar ben er niet bekend. Weet iemand waar je het handigst kan parkeren met trailer?

Hilli

Re: Spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:48

Je kan de kaart ook kopen bij de Informatieboerderij Zorgvrij. Online kun je hem hier vinden: http://www.spaarnwoude.nl/content/kaart ... 003_000000

Het ligt er natuurlijk erg aan waar je wil gaan rijden: in de buurt van Snow Planet, in de buurt van manege Spaarnwoude, of meer richting de Haarlemmermeer.

Mocht je het stuk bij manege Spaarnwoude willen proberen, dan is er daar ook een parkeerplaats waar je makkelijk je trailer neer kan zetten en dan ben je ook zo op het ruiterpad. Het gedeelte rond Snow Planet ken ik alleen maar te paard, dus waar je daar goed kan parkeren weet ik niet.