Pikeur rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stephtj

Pikeur rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 19:26

Ik zie op de ooteman site staan: rijbroek Pikeur maat 38 of 38 (lang) wat is het verschil dan?
Wat bedoelen ze met lang?

Shari_B

Re: Pikeur rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:32

Dan zijn de broekspijpen langer dus voor mensen met lange benen :)

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 22:34

Shari_Becker schreef:
Dan zijn de broekspijpen langer dus voor mensen met lange benen :)

Ooh ok bedankt Shari :)

Kon ook zijn dat de kunstleder dan langer was tot aan de broekspijp.

Maar nu weet ik teminste wat ze bedoelen :D

evita2

Re: Pikeur rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:20

ja zo als shari al zei zijn deze langer dan de normale maat 38. dit is voor mensen met lange dunne benen heel fijn. alleen is de lengte dan soms nog aan de korte kant. (heb zelf dat probleem namelijk) want ik heb lengte maten (lang) en dan nog lopen mijn broeken niet helemaal door tot mijn enkels. maar dit verschild ook per merk en op zich (heb ik het idee) zijn ze niet heel erg veel langer aan de onderkant dan normale rijbroeken.

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 19:15

evita2 schreef:
ja zo als shari al zei zijn deze langer dan de normale maat 38. dit is voor mensen met lange dunne benen heel fijn. alleen is de lengte dan soms nog aan de korte kant. (heb zelf dat probleem namelijk) want ik heb lengte maten (lang) en dan nog lopen mijn broeken niet helemaal door tot mijn enkels. maar dit verschild ook per merk en op zich (heb ik het idee) zijn ze niet heel erg veel langer aan de onderkant dan normale rijbroeken.

Ok bedankt Evita2, zelf heb ik al een Pikeur rijbroek en vond zelf ook niets terug op het ticket van lang dus denk wel dat ik een gewone normale lengte heb dan :)

fleur79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:53

Maat 38 is de normale maat. Lengte maat 38 is maat 76. Dus als in je rijbroek maat 38 staat heb je geen lengte maat.