Jongens/unisex paardrijkleding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verdad

Jongens/unisex paardrijkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 09:02

Mijn zoontje van 9 heeft gister zijn 1e paardrijles gehad en hij is helemaal om.
Heeft iemand nog tips voor mij qua winkels (geen onlineshops) voor leuke rijkleding voor zijn leeftijd, unisex is geen probleem, maar roze broeken of hartjes shirtjes is natuurlijk niet je van het.

(overigens gaat het niet om de kleding, maar we hebben hem toegezegd dat hij pas een ''echte outfit'' mag als hij zijn proeflessen leuk vond, en aan die afspraak herinnert hij ons elke dag :D )

wij wonen omg R'dam maar een uurtje rijden is geen probleem.
Ik was vroeger zelf helemaal Divoza idolaat maar zie in de catalogus bitter weinig staan.
Laatst bijgewerkt door verdad op 19-04-13 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

kaylee0818

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 09:07

Ik zou even naar hyporama gaan, als je toch vlakbij rotterdam woont :) Ze hebben daar aardig wat rijbroeken, ook voor mannen. Weet alleen niet of ze ook echt wat voor jongens hebben, maar ik denk dat je vast wel een 'mannelijke' kleur kan vinden :)

nikkie722

Re: Jongens/unisex paardrijkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:55

idd, hyporama, hebben ze een grote mannen afdeling!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 18:00

In Rhoon, StaRho. Kleine collectie, maar wel in de buurt van Rotterdam.

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 18:03

Ik lees mee, want ik heb hier ook zo'n leuk ventje zitten. En overal waar je kijkt is het roze. Leuk voor mijn dochter, maar die heeft zat.

Het zal wel komen omdat paardrijden vooral gezien word als meisjessport, maar er word nooit over nagedacht waar dan die topruiters vandaan komen.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 18:07

Misschien is de Decathlon iets voor jullie? Die hebben heel fijn de zo genaamde blauwe producten. Goedkope producten maar van van goede kwaliteit :)

verdad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 17:13

We gingen naar Hyporama tot we merkten dat Divoza ook een optie ineens was op de route, dus op de bonnefooi daarheen.
De decathlon heeft inderdaad een goedkopere paardrijbroek voor 13,0 maar de afstand en het parkeergeld(arena A'dam) maken het een stuk minder gunstig.
Maar we slaagden gelijk bij divoza Zoetermeer en waren voor circa 60 klaar,
als we laarzen,cap, rijbroek en zweepje kochten krijg je een startersset korting van 25%
De cap was 25,- laarzen 22,-- zweepje 5,- en de rijbroek uit mijn hoofd 29.

Normaal heeft hij maat 128 maar dat was hilarisch te groot, een 116 paste hem wonderwel, het was de enige en alleen nog in het lichtblauw..zijn maatje (en het lijf van een spijkertje) is dus wel een lastige,

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:47

Fijn dat jullie geslaagd zijn :)