Ervaring met Easy Rider Zohra?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Maggy_

Ervaring met Easy Rider Zohra?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 16:13

Hallo!

Ik heb laatst een rijbroek gekocht van: Easy Rider Zohra. ( met leren zitvlak) :)
Nu vind ik het echt een hele mooie broek! Maar de eerste heb ik al terug gestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht had
i.v.m. een draaipijp.
Nu heb ik weer een andere ontvangen maar nu heb ik het idee dat de naden van het zitvlak zó dik zijn dat ik er last van heb met lopen.

Hebben nog meer mensen hier ervaring mee? En is dit misschien iets wat zich aanpast nadat je hem een paar x aan heb gehad?
Ik vind het namelijk echt een géweldige broek :D Maar als dit niet verandert is het denk ik toch geen broek voor mij ;(

Anoniem

Re: Ervaring met Easy Rider Zohra?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:30

Ik vind alle rijbroeken met leren zitvlak altijd ontzettend irritant zitten... Als je er vaker mee rijdt wordt het zitvlak wat dunner/slechter en kan je er waarschijnlijk ook makkelijker in lopen.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:32

vind het een heerlijke rijbroek. ben al aan mn 2de bezig. mn hv polo kan der niet tegenop.

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 16:34

Ik heb bijna al mijn rijbroeken met leren zitvlakken. Dus gewend ben ik het wel ;)
Maar ik heb het idee dat de naden van het zitvlak 'te' dik zijn, dit vind ik vreemd want met de 'goedkopere' rijbroeken heb ik hier geen last van :)

@ Ikke20: Ja dat las ik ook in meedere topics, dat het zulke fijne rijbroeken zijn misschien heb ik nu wel pech met deze ? :(

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:45

Heb er vier, twee gewone en twee witte alles met leren zitvlak.

Ik zweer erbij. Goede prijs/kwaliteit verhouding en mooie broek.

Echter klopt het wat je zegt van de naden. Ik heb deze broek daarom ook altijd een maatje groter dan normaal, zodat het niet kan gaan knellen of irriteren.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:46

ik heb totaal geen last van dikke naaden bij het zitvlak. rij me ook niet door(rij 2 paarden per dag)
denk dat je idd pech hebt. heb der nog totaal geen problemen mee gehad terwijl ik dat met hvpolo en pikeur wel heb gehad.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:34

Ik heb er 4 :o (bruin, zwart, blauw en grijs) en heb er ook geen last van.. niet van draaipijpen, en ik heb ook geen last van (te) dikke naden..
Vind het heerlijke broeken, en erg mooi ook! :D

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:57

+ 1 fan *\o/*

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 21:13

Biskwie schreef:
Echter klopt het wat je zegt van de naden. Ik heb deze broek daarom ook altijd een maatje groter dan normaal, zodat het niet kan gaan knellen of irriteren.

Dat heb ik bij alle rijbroeken, vallen sowieso klein volgens mij :)

Buiten dat herken ik het ook niet, vind het één van de fijnste broeken die ik in jaren gehad heb.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:32

ik lees even mee :) hoe vallen deze broeken qua maat?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:28

Volgens mij zoals de maat is. Ik heb van gewone kleding dezelfde maat als van deze broeken ;)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 18:21

oke, zit namelijk te twijfelen tussen 40 en 42. heb namelijk een Kentucky (40) zit vrij strak, maar wil net... Heb ook een Mondoni gehad (42) die zat ook behoorlijk strak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:29

Het verschilt heel erg qua merk, bijvoorbeeld met Eurostar heb ik echt 3 maten groter dan mijn eigen broekmaat, die zitten bij mij heeeel strak.. Heb nu een andere broek, gewoon een goedkopere, maar daar had ik juist weer een maat kleiner nodig dan mijn eigen broekmaat. Ik zou gewoon je eigen maat bestellen en als hij niet past terugsturen :)

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:01

ik heb ook 2 Easy Rider Zohra broeken met leren zitvlak en mijn ervaring is verschillend. Mijn witte heb ik natuurlijk niet zo heel vaak aan maar die is prima.
Mijn zwarte had ik vaak aan en in het begin was ik heel tevreden. Nu rijd ik, zodra ik hem aan heb, de binnenkant van mijn knieën open. Ik denk van het naatje maar weet niet waarom eerst niet en nu wel.
Hij ligt dus in de kast....
Zijn beide dezelfde maat als ik normaal heb.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:08

Heb donderdag mijn rijbroek binnengekregen. toch maar de 42 besteld. en hij zit super :D wat een fijne broek is het! :D
Heb hem trouwens zonder de leren zitvlak, die dingen vind ik vreselijk :')

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:12

Ik heb er drie, twee met leren zitvlak en 1 zonder, zitten alledrie heerlijk.

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 17:36

Ik heb de broek al weer terug gebracht, ik had een nieuwe gekregen maar deze was nog erger dan de eerste.. Nja dan houdt t op, en kan ik weer verder zoek naar een mooie broek :)